..::İYİ OKUMALAR::..
Hızlıca merdivenlerden çıktı uzun olan. Yavaş gidemez çünkü gruba katılması için acele etmesi lazım. Yoksa profesör onu işten kaytaran biri olarak görürdü. Sonuçta bu profesör her gün gelen biri değildi. Sıradan hiç değildi.
Uzun bacakları sayesinde yoldan birazda olsa tasarruf ediyordu. Bugün hastane fazla kalabalıktı. Bu kalabalık uzun olanın işlerini zorlaştırıyordu. Her adım atışında birine çarptığı için hemen özür diliyordu.
Elindeki hasta raporlarını büyük elleriyle sıkı sıkı kavramış önünde tutuyordu. Beyaz önlüğün içinde ne kadar asil dursa da yetişmesi gereken yer için saçı başı koşmaktan bozulmuştu. Uzun olan bunu pekte umursamamıştı.
Düz ve geniş koridorda koşmaya devam etti. Bu koridorlar onu boğuyordu.
Çünkü uzun adam beyazı asla sevmezdi. Beyaz ona diğer insanlar gibi masum gelmiyordu.
Beyaz ona göre masum değildi çünkü her kötülüğün sebebi genelde bir masumiyetti.
İşte beyaz bu yüzden iki yüzlüydü!. Asla göründüğü gibi değildi!
İlerlediği koridorda sola doğru döndü. Hasta odalarının önünden geçti. Geçtiği odaların birinden gelen sesle durdu. Duyduğu sesin hangi odadan geldiğini anlayınca sesin geldiği odaya gitti. İçeride üç tane hasta oturmuş haberleri izliyorlardı.
Televizyona odaklanmış büyük bir hayranlıkla haberi sunan genci izlemeye başladı.
Nasıl unutabilirdi ki! Bugün Luhan bir haber sunacaktı! Dünyalar kadar sevdiği adamın ilk sunacağı haberi nasıl kaçırmıştı ki?!
Kesin Luhan haber ile ilgili sorular soracaktı. İzlemediğini anlarsa 'ölümlerden ölüm beğenin kataloğunu' Chanyeol'e sunacaktı.
Chanyeol, korkulu gözlerle televizyona odaklanmış akşam başına gelecekleri düşünüyordu. Tam anlamıyla boku yemişti.
Chanyeol, girdiği hasta odasından çıkıp koridorda tekrar koşmaya başlamıştı. Hangi piç böyle büyük hastane yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUM GUY (ChanBaek)
FanfictionBaekhyun ve sinsi, kötülük timsali Luhan arasında kalan Chanyeol, Luhan'dan intikam almak için Baekhyun'u kullanınca işler karışır...