Bölüm 3 (DEVAMI)

100 12 7
                                    

..::İYİ OKUMALAR::..


Uçağın dar, gri ve sık koltukların olduğu koridorda yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. O ilerledikçe insanların bakış sayısı da artıyordu. 

Perdenin önüne geldiğinde sağ eliyle gri perdeyi açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Perdenin önüne geldiğinde sağ eliyle gri perdeyi açtı. İçerisi, ne yapacaklarını bilmeyen kişilerle doluydu, birde o kişilerin ortasında masumca yatan bir küçük vardı. 

Chanyeol perdeyi açıp içeriye adımını attı. İçeriye adımı atar atmaz bütün gözler üzerindeydi. Çünkü uçakta tek doktor oydu değil mi? Tamam, gerçek bir doktor olmasa da tıp fakültesine gitmişti. Ama bitirememişti, hepsini kendi mahvetmişti. Bütün geleceğiyle kendi oynamıştı. 

Chanyeol ardında ki perdeyi açtığı gibi kapattı. Adımlarını hızlandırarak yerde yatan küçüğün yanına gitti. Nefes darlığı çekiyor gibi görünüyordu. Solgun yüzü ve kuru dudaklarına rağmen hala yakışıklıydı. Bakanın bir daha bakası geliyordu. 

Küçükten bakışlarını çekip küçüğün yanında oturan hostese baktı. ''Bakabilir miyim?'' dedi.

Hostes başıyla onayladıktan sonra oturduğu yerden kalkıp Chanyeol'e yer verdi. Chanyeol uçağın sıcak olması üzerine üstüne giydiği gri hırkayı çıkartarak yanında ki olan boş koltuğa fırlattı. Şimdi sadece önü açık mavi gömleğiyle kalmıştı.

Odada olan birkaç tane hostes Chanyeol'e gözlerini kırpmadan öylece bakıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odada olan birkaç tane hostes Chanyeol'e gözlerini kırpmadan öylece bakıyorlardı. Chanyeol onların bu durumuna küçük tebessüm ederek küçüğün yanına çömeldi. Küçüğün durumu ciddi gibi görünüyordu. 

Küçüğe yaklaşıp yüzüne dikkatlice baktı. Sıcaklıktan ve nefes alamamadan dolayı boncuk boncuk terlemişti. Chanyeol, solunda açılmış ilk yardım çantasından tansiyon aletini çıkartıp küçüğün koluna taktı. Bir süre bekledikten sonra tansiyon aletine bakıp yüksek tansiyonun olduğunu gördü. Chanyeol küçüğe yaklaşarak başını göğsüne koydu ve kalp atışlarını dinlemeye başladı. Kaşlarını çatıp düzensiz atan kalbi dinlemeye başladı. Başını küçüğün göğsünden kaldırıp ilk yardım çantasından steteskopu aldı. Seri ve ciddi görünen Chanyeol steteskopun kulaklıklarını kulağına taktı. Steteskopun diyaframını ise(hani şu yuvarlak şey var ya o işte cdnvfıyg) küçüğün göğsüne konumlayıp nefes alış verişlerini dikkatlice dinledi. 

BUM GUY (ChanBaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin