..::İYİ OKUMALAR::..
Adımlarını hızlandırdı uzun olan. Beyaz koridorda koşarak profesörün önünde durdu. Profesör ve grubun önünde eğilerek selam verdikten sonra yüzüne de ufak bir gülücük kondurdu.
Chanyeol ciddi havaya girerek konuya girdi. '' 678. odada kalan hasta beyin kanaması geçiriyor efendim.'' dedi.
Profesör tek kaşını kaldırarak ''Kanıtın nedir?'' dedi.
''Aslında sürekli öksürmeden dolayı başında ağrılar oluşmuş. Sürekli öksürdüğü için kan basıncı artmış. Bu artışta nöral atardamarlara zarar vermiş.'' dedi chanyeol.
Profesör pür dikkat chanyeol'ü dinliyordu. Kafasını aşağı yukarı sallayarak konuşmaya devam etti.''Peki, hasta baş ağrısı ve kusma belirtileri gösterdi mi?'' diye sordu.
Chanyeol, eliyle beyaz önlüğünün kusmuklu olan tarafını öne getirerek profesöre gösterdi.''Evet efendim kustu'' diyede ekledi.
''Ayrıca dün şiddetli bir baş ağrısı geçirmiş. Ardından beyni patlayacak gibi olmuş. Hastaneye gelmeden öncede bu tarz ağrılarla karşılaşmış ama ağabeysini endişelendirmemek için hiçbir şey dememiş.''
Gruptan bir asistan ''Yani ağabeysini endişelendirmemek için bütün ağrılara katlanmış mı?''dedi. Chanyeol soruyu sorana bakıp onaylarcasına başını salladı.
Sonra Chanyeol tekrar söz alarak konuşmasına devam etti. '' Benimde erkek kardeşim öyledir. Hasta olduğu zamanlar sırf beni endişelendirmemek için acıya katlanır.'' dedi ufak bir tebessümle.
Sonra tekrar konuşma başındaki ciddiyetiyle konuşmaya devam etti.''Şu an iyi durumda. Ancak müdahale edilmezse durumu dahada kötüye gidecek.'' dedi
Profesör Chanyeol'ün dediklerini başını aşağı yukarı sallayarak onayladı. Ancak profesörün aklına bir şey takılmıştı. ''Nasıl olur da MR(emar) taramalarında belirti vermez'' dedi.
Chanyeol profesörün bu sorusuyla az afallasa da hemen cevap verdi.''Kanama çok hafif olmuş olabilir. ve... ruhsal bir karmaşanın içinde de olmuş olabilir.'' dedi.
Profesör, Chanyeol'ün verdiği cevaptan memnun kalmayıp kendisi başka bir öneride bulundu.'' Yada 12 yaşında ki hasta madde bağımlısı olabilir?'' dedi.(Madde derken uyuşturucu anlamında)
Chanyeol, Profesörün dediğinden sonra kaşlarını çatıp keskin bakışlarını karşısında duran beyaz önlüklü adama dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUM GUY (ChanBaek)
FanfictionBaekhyun ve sinsi, kötülük timsali Luhan arasında kalan Chanyeol, Luhan'dan intikam almak için Baekhyun'u kullanınca işler karışır...