1

30 2 0
                                    

Selenos P.O.V.
Negaliu išsiskirti su Niall šiandien, nors ir pažadėjau draugams, kad padarysiu šitą vos tik su juo susitikusi. Todėl dabar tūnau savo kambary ir tvarkau kompiuterį. O Niall žaidžia futbola parke kitapus gatvės.
Mano tėtis atidavė savo kompiuterį tarsi kokią dar vieną kaltės išpirkimo dovaną. Praėjusia vasarą, prieš persikeldama su pamote iš centrinės Pensilvanijos į Floridą, jis atidavė savo mašiną ir pradėjo gyventi naują gyvenimą. O man dar atiteko ir jo apple kompiuteris.
***********************
15:28
Naršau po ekrano užsklandas ir nieko įdomaus...
Po kurio laiko išgirdau skambuti į duris.
Mama kaip visda atidaro duris...
-Selena!-šaukia mama.- atėjo Louis!

Čia tai bent! Louis gyvena kaimynystėje ir, kai buvom maži, nuolat nardydavom tarp mano ir jo namų. Krėsdavom išdaigas, nes mes abu buvome pokštininkai! Bet po kelerių metų, paskutinį lapkritį, viskas pasikeitė.
Jis pas mane ko gero metus nebuvęs.
*************
Atsistojau nuo kedės ir nusileidau žemyn.
-Tavo mama minėjo, kad visą dieną nebuvai išlindusi iš kambario,- sako Louis.
-Tvarkau kompiuterį, visai smagu.
-Jei tavo pamotė pastos,- sako jis,- turėtum iškaulyti iš tėvo naują telefoną.
-Aha, teisybė.
-Mano mama paprašė, kad atneščiau tau šitą,- sako jis ir atkiša kompiuterio diską. -Jei pasirašai, America Online duoda šimtą nemokamų valandų. Gavom paštu aną savaitę.
-Ar tavo šeimai jo nereikia?-klausiu.

Tai vat, bandau kurt istoriją, tikiuosi bus susidomėjusiu. Pradžia nekokia, nes nenorėjau, kad pirmoje dalyje prasidėtų veiksmas.
Pažadu, antra dalis bus įdomesnė ir ilgesnė :)
Paspauskit vote, jei patiko ;)

Mūsų AteitisWhere stories live. Discover now