2

17 2 0
                                    

-Ar tavo šeimai jo nereikia?-klausiu.
Louis purto galvą.
-Mano tėvai nenori interneto. Sako, kad tai tik laiko švaistymas, o mama mano, kad pokalbių svetainėse pilna iškrypėlių.
-Tai ji nori, kad jį paimčiau aš?
Louis gūžteli pečiais.
-Sakiau šitą tavo mamai, ji atsakė, kad gali pasirašyti, jei ji su Martinu irgi turės elektroninio pašto adresus.
************
Kiekvieną kartą išgirdusi Martino vardą, užverčiu akis. Mano mama už jo ištekėjo praėjusią vasarą, tikino, kad dabar tai jos tikroji meilė. Bet tą patį ji sakė ir apie Eriką, o viskas truko tik dvejus metus.
************
Paimu iš Louis'o diską ir jis susikiša rankas į užpakalines kišenes.
-Girdėjau, kad gali užtrukti, kol įdiegsi,-sako jis.
-Gal nesidiegs visus metus tikiuos.
(žvengiu)
-Tikėkimės.
-Jei nori,-sakau norėdama užpildyti tylą,-gali kada užeiti ir pamėginti tą internetą.
Louis nubraukia nuo akių plaukus.
-Harry sako, kad tai baisu.Kad gali pakeisti visą žmogaus gyvenimą.-prabilo jis.
-Teisybė, bet jis taip pat mano, kad bet kuris "Draugų" epizodas keičia gyvenimą...
Louis nusišypso ir jau gręžiasi eiti. Jo galva užkliudo vėjo varpelius, kuriuos Martinas pakabino prie durų. Negaliu patikėti, kad Louis'as jau kone metro aštuoniasdešimties. Kartais iš tolo aš vos bepažįstu jį.
***************
17:20
ĮDEDU DISKĄ ir klausausi, kaip jis kompiuteryje sukasi. Pereinu įžanginius langus ir paspaudžiu "Enter", kad įsidiegtų. Mėlyna skalė rodo, kad įdiegimas užtruks 40 minučių. Ilgesingai žiūriu pro langą į puikią gegužės popietę. Po pūguotos žiemos, šaltų ir lietingų pavasario mėnesių pagaliau ateina vasara.

Rytoj man bėgimo varžybos, bet nebėgiojau jau tris dienas. Žinau, kad tiesiog kvaila vengti susidūrimo su Niall. Jis gali mėtyti lėkštę bet kur. Bet jei pamatys mane, būtinai uždės ranką ant peties ir nusives kur nors aiškintis, nes aną savaitę per išleistuves jis tiesiog neatstojo nuo manęs šokių aikštelėje, net praleidau makareną su Kelane, Harry ir kitais draugais.

********************

17:40

Persivelku šortais ir bėgiojimo liemenėle, susirišu plaukus į arklio uodegą. Ant rankos užsisegu grotuvėlį ir išėjusi į kiemą, imu daryti tempimo pratimus.

17:53

Louis garažo durys atsidaro. Netrukus jis išnyra su riedlente.

Pamatęs mane sustoja ant keliuko.

-Ar jau pradėjai diegti?

-Aha, manau, kad jau įsidiegė, nes kai išėjau jau buvo 50%. O kur tu susiruošei?

Skate Rats,- atsako jis. -Reikia naujų ratukų.

-Tai sėkmės renkantis naujus ratukus riedlentei, nes nujaučiu, kad ten būsi ilgai. (Žvengiu.)-palinkiu ir jis nuvažiuoja gatve.

18:01

Nu ką Selena, laikas pabėgioti.-Sakau sau mintyse.

Nubėgu šaligatviu ir pasuku dešinėn. Perbėgusi savo kvartalą, pasuku į šalį, kur yra grįstas takas į parką. Įjungiu muziką ir bėgu parko takeliu.

Trijų mylių kilpą bėgu energingai ir greitai, patenkinta, kad nematau jokių lėkštės mėtytojų. Kai vėl priartėju prie savo gatvės, pasigirsta mano nemėgstamiausia daina. Vis pamirštu ją pašalinti iš grojaraščio.

18:30

Pagaliau pasiekiau savo durų slenkstį. Patekusi vidun užlipau į savo kambarį.

Pasidėjau grotuvą ir nuėjau iki vonios. Nusirengiau ir atsukau šilta vandenį. Įlipus į dušą mane apliejo šilta vandens srovė.

Maudantis galvojau apie rytojaus bėgimo varžybas. Prieš paskutinės varžybos iki didžiojo finalo.

Nusipraususi apsivilkau pižamą ir išsivaliau dantis. Žinau, kad dar kiek ankstoka, bet vistiek niekur nebeisiu ir plius dar anksti keltis...

18:50

Atsisėdau prie stalo ir atsidariau laptopą. Lentelė rodė, kad įrenginys jau įdiegtas.

Perkraunu kompiuterį. Surinkus gmail., modemas ima traškėti ir pypsėti. Kad jau prisijungiau, patikrinu ar yra prieiga prie mano el. pašto, bet tas adresas jau užimtas. Taigi bus SelenaGomez4Ever.

Dėl slaptažodžio apsvarstau kelis variantus ir radusi tinkamą suvedu.

Spusteliu "Enter" ir visas interneto ekranas, kurį mačiau Kelanės kompiuterį, dabar pasirodo maniškiame.

-Sveiki‼ - praneša elektroninis balsas.

Jau noriu rašyti savo pirmą žinutę Kelanei, bet ekranas nušvinta baltai. Iššoka langelis su mėlynu apvadu, prašantis mane dar kartą įvesti savo adresą ir slaptažodį.

Taip ir padarau.

Gal 20 sekundžių ekrane jokio judesio. Tada baltas langelis pavirsta mažu mėlynu taškeliu ir pasirodo naujas puslapis. Puslapis pavadinimu

Pagaliau prisiverčiau parašyt naują dalį. Tai vat, gavot.

Gali būti klaidų, nes rašiau paskubomis, bet sueis.

Norėčiau gauti bent 1-2 nuomones apie šia dalį.

Nepamirštam VOTE.

Nauja dalis greit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mūsų AteitisWhere stories live. Discover now