-"Ai grija pe unde umbli prostule!! "
Ridicându-mi privirea din pământ dau nas in nas cu Vlad, amândoi fiind mânjiți cu cafeaua noastra buna si calda.
-"No need to be mean" a răspuns el inca uitându-se în telefonul sau nerealizand cine sunt.-"No bine mai Vlăduț da'.... Stii ca nu am vrut... "
Acestea fiind zise m-am dat la o parte și am iesit din local. Era o seara minunată de septembrie in care studenții injurau de toți sfinții si dumnezeii existenti facultatea si trezitul devreme. Sa spunem ca.... Nu eram o excepție de la așa ceva. In drum spre casă.... Ghici ce? Apai o dat Satana sa se inoreze . După fix zece minute ,nu mai mult nu mai puțin, iaca ca începe o furtuna. Da una de-aia.... De zici ce vine taifunu si te înghite. Si..... Aveam dreptate. Baltile nu erau mare lucru,dar gropile?..ca doar știți ca România este mereu dar mereu in șantier, erau groaznice. GROAZNICE. Dar stiti care a fost cireașa de pe tort? Direct într-o groapă de un metru am cazut.
După ce am ieșit cu chiu cu vai de acolo.....Iese curcubeu, unicornii vomita unicorni si pandicornii mănâncă skittles. Ajungând acasă mi-am pus lucrurile de-o parte si am facut, taică, o baie lunga si calda.... DAR când vreau sa ma uit la TV... Puf..se aude dintr-o dată. Si televizoru meu Panasonic pe apa sâmbetei ii....
In timp ce injungiam televizorul cel f***t de soarta imi suna interfonul, dar nu mai apuc sa ma ridic ca Patrisia intra si hăt la mine se uită. Stati sa vă fac o idee despre cum arătăm. Par ciufulit pe jumătate uscat ,in halat negru cu flori de măr si cu rimelul si eyelinerul scrus, plus cutitul din mână calarind un TV. Mă... Săracă o rămas fără cuvinte... Cu mainile in cap-"Tu handicapată nebună ce ai făcut?! " ma întreabă ea disperata..
-"Ei... Pai....long short story"
-"Am timp" spuse ea așezându-se pe canapea.
Dupa ce i-am povestit istoria acestei zi... Ea nu stia dacă sa se dea cu capul de pereți ori sa râdă pana isi da ortul popii... A ales sa le facă pe amândouă. Dar partea cu ortul popii nu sa îndeplinit. Dar mai era puțin si isi spargea capu. Deja era crăpat așa că hop la urgente cu ea... Numa activitati de-asta sa ai la ora 10:00 noaptea...