O sa incerc sa descriu totul cat mai scurt deoarece stiu ca nu va pasa.
Am vazut ca inposibilul este posibil.Vedeam fete care au reusit sa-i vada si sa-i imbratiseze.Am inceput si eu sa visez.Trimiteam mesaje peste tot.
Am aflat de FortaZu.Imi doream enorm de mult sa ajung.Zis si facut.A venit si ziua aia.Am luat inca o prietena si am mers in Cluj.(nu stau chiar in oras).Am parcat langa stadion si am intrat.Ne-am ales un loc foarte indepartat de scena(acum de as avea din nou ocazia,as merge mai repede cu cateva ore si m-as pune in primul rand).Au cantat multi artisti.Dupa un timp au urcat si ei.La sfarsit,Sasha a fost provocat sa sarute o fata.Eram ceva gen:WTF?!.Aia a fost cea mai faina zi.
Apoi au venit in Campia Turzii.A fost uimitor.Am fost o idioata deoarece nu am facut poze si nici macar cadou nu le-am dus.Si am avut ocazia...Ziua mea de nastere era pe 29 febr. iar concertul pe 14.=>Concertul a fost cadoul de ziua mea.
In august au ajuns si in Ocna Mures.Pana in momentul e fata,este ultimul concert la care am fost.A fost ceva mai special.Am pornit la amiaza,ne-am oprit la niste rude,cand am ajuns am avut niste peripetii.Ah,aici am de povestit.
Deci era vorba ca concertul incepe la 21:45.Deci am decis sa mergem numai la ora 10 deoarece eram siguri ca vor intarzia.La 21:00 am mers sa papam ceva. Am avut mult de asteptat.Cand a venit tata cu maincarea am auzit pe scena ''Maxiiiim''.Credeam ca e inposobil.Am inceput sa plang.Erma pe partea cealalta a multimii.Tata m-a prins de mana si ma tragea dupa el.In drum baietii deja cantau SC. M-am intors in spate si am vazut un baietel care canta refrenul.Nu l-am luat in seama.Tot mergand,adica alergand am observat ca este inca in spatele meu.Cu ochii in lacrimi am vazut un baietel de vreo 12 ani.Am inceput sa cant cu el.Cand am ajuns in fata scenei am prins loc doar in randul doi.Pe baietel nu l-am mai vazut.Ah,si aveam la mine un ursulet pe care voiam sa-l arunc pe scena...daca m-ar fi lasat tata.Dupa concert mama radea de mine ca mergeam cu ursuletul in mana spre masina.
Astea au fost concertele la care am paticipat.Sper sa mai vina...
Si sa nu uit de concertele pierdute:
-Alba Iulia,28 febr.Cand am aflat ca nu o sa merg nu mai puteam de la plans.
-14 febr.Cluj,Polus Center.Serios?!Merg la Ocna Mures care se afla la 110 km. si nu merg la Cluj ce se afla la 40km?!Da,asa e viata mea
CITEȘTI
Maximeria este un pericol!
FanfictionSalut tuturor!In cartea asta o sa descriu prin ce am trecut eu datorita unor baieti...baietii din Maxim. Am avut momente fericite,triste,ciudate,de nerabdare etc. Stiu ca daca aveti idoli,oricat as incerca sa va opresc din a iubi niste artisti...