Tiga

29 0 0
                                    

Hyebin:*letak kepala atas meja*huh..

Woozi:Asal dgn kau harini?Selalunya kau tgh bergaduh dgn Wonwoo,ni tak.Kau muaram je..kenapa?Ceritalah kat aku ^^

Hyebin:*cakap perlahan* tak lama lagi,aku akan berkahwin..

Woozi:Aigo...*perlahan*siapa yg akan jadi suami kau?Beruntung betul dia..

Hyebin:*mengeluh*tapi aku tak ready lagilah...lagipun aku muda lagi..19 tahun..

Woozi:Kwenchana..aku tak boleh nak tolong apa2..cuma boleh tolong makan nasi minyak kat perkahwinan kau jer..btw,siapa lelaki yg bertuah tu?

Hyebin:urm..tak salah aku nama dia Park Jimin..ceh,nama mcm perempuan..

Woozi:*mata terbeliak*gila kau Park Jimin!Kau tahu tak yg dia tu siapa?

Hyebin:*blur*siapa?artis ker?idol ker?

Woozi:Sah kau ni alien!Park Jimin tu kawan abang kau...member BTS..cayalah kau..dapat kahwin dgn jejaka pujian ramai..

Hyebin:Aku nak tanya sikit..kau ni mcm mana boleh tahu banyak sangat pasal BTS ni?

Woozi:sebenarnya abang aku pon member BTS ^^...tu yg aku tahu tu..

Hyebin:*mata terbeliak*siapa?

Woozi:nama dia Min Yonggi..tapi stage name dia Suga..

Hyebin:Tak kenal -_-

Woozi:Alah..yg rambut dia warna blonde hijau tu..

Hyebin:Ouh..rambut rumput tu..kau pulak blonde merah..

Woozi:Kau kata abang aku rambut rumput?*gigit jari* sampai hati kau..

Hyebin:Rilek lah ^^..aku pon panggil abang aku Jhorse..eheheh

Woozi:*gelak*

Skip

Hyebin:*call Jhope*

Jhope:Nak aper?

Hyebin:Ish kau ni..cakaplah elok2 dgn adik kesayanganmu ni..aku nak cakap satu benda ni..

Jhope:Yelah my cutie little alien ^^ ...apa bendanya?

Hyebin:*nangis*kau nak tahu tak yg aku kena kahwin tak lama lagi?

Jhope:Hah?Kahwin?Ahaha..ha,tulah, dok ejek aku...sekarang..kau pulak yg kena kahwin dulu dgn aku..^^ nanti kasi aku anak sedara banyak2 tau

Hyebin:tsk..tsk..aku tgh sodeyh ni..kau main2 pulak?kau nak tahu tak siapa bakal adik ipar kau?Ni part best ni..

Jhope:Ha,siapa dia?Siapa lelaki yg bertuah tu?

Hyebin:dia...ialah Park Jimin...kawan kau yg usha aku dulu tu..weyh,aku tak nak kahwin lagi!Please lah,bawak aku lari dari sini..kita pergi Siam..ok tak?

Jhope:Kau gila?Bawak kau lari pergi Siam? Nanti kena tangkap mcm mana?Nanti kuar berita 'Jhope BTS Membawa Adik Kandungnya Sendiri Kahwin Lari Ke Siam'..aku tak sanggup..

Hyebin:Betul gak..hmm..tak per ar..nanti jgn lupa dtg...

Jhope:Okk ^^...nanti kalau first night buat betul2 eh?Kang dapat baby songsang karang..

Hyebin:Babeng kau!Aku masih tak rela lagi...

Jhope:Aah..betul gak..ok..bye, anyeong..nanti aku datang..//tak sangka my little alien nak kahwin dah..dulu kecik jer,tapi pelik..haih,jgn lah first night nanti kau pakai boxer..pengsan pulak Jimin nanti//

Hyebin:Yelah..anyeong..

Ubahkan Alien Tu,Chim-Chim!Where stories live. Discover now