Satu

68 2 0
                                    

//= kata hati * = perbuatan

Jhope:*goncang Hyebin* woi alien! bangun!Pergi sekolah!

Hyebin:*mengigau*diamlah kau Jhorse!

Jhope:*nangis*sampai hati kau kata abangmu yg handsome ni Jhorse? *buat drama*

Hyebin:*tersedar,pandang Jhope, terkejut sebab Jhope pakai masker kecantikan*wargh!!Hantu!*baling bantal,kena muka Jhope*

Jhope:*terpelanting ke belakang,cuba tarik bantal yg melekat kat muka,tak berjaya*urgh!!Ni akulah alien!Tolong aku!

Hyebin:*buat2 blur*siapa alien?Aku manusia..adik kau..

Jhope:Yelah..cepat tolong aku! *bergelut dgn bantal*

Hyebin:*smirk* padan muka!Ejek aku alien lagi..*cabut bantal dari muka Jhope*

Jhope:Urgh..akhirnya aku dapat bernafas dari bantal yg busuk ni..tapikan,kuat jugak kau ni..

Hyebin:Hohoho..huahuahua... memang pown..dah lah..aku nak tukar baju..get out from my bilik!

Jhope:Kau tak mandi ke?

Hyebin:Aku mandi pukul 4 pagi tadi.. badan aku masih wangi lagi ni..dah lah..keluarlah!

Jhope:*keluar dari bilik,hairan*pelik betul adik aku ni..mcm alien..

Skip

Hyebin:*lompat,duduk atas kerusi makan*ukilabaca!!kiyah!!

Jhope:*terkejut,melatah*oh mak aku Jin!*jatuh dari kerusi* adedeh..Hyelien!!

Hyebin:*blur*saper Hyelien?Bakal kakak ipar aku ker?

Jhope:Kau!*pandang bawah meja*ish kau ni!Mana adab kau?

Hyebin:*duduk mcm gangster, sebelah kaki atas kerusi*salah ke?

Jhope:Salah lah alien!Dah lah..aku malas nak bertekak dgn kau..jadi, anyeong..*bangun,angkat beg*

Hyebin:*terkejut*kau nak pergi mana?*buat drama*hyung!Jgn lah kau meninggalkan adik mu yg tersayang ni!

Jhope://babeng betul adik aku ni..-_-// kau ni memang nyanyuk eh?Kan aku tinggal kat dorm..

Hyebin:*blur*dorm?Kenapa?

Jhope:*tepuk dahi*akukan artis idol..*berlagak*huahuahua.. mestilah kena tinggal dgn member2 lain..

Hyebin:*blur*Member2 lain?Kau artis ke?Kau masuk grup maner?

Jhope://aku ingat Rap Mon hyung yg paling bodoh,rupanya adik aku lagi bodoh..//Akukan member BTS..grup yg makin hot sekarang..

Hyebin:*blur*BTS?natang aper tu?*fangirling*yang aku tahu EXO adalah..aum..my Sehunnie..ma cute..

Jhope: -_- ..nanti kau tahulah..jadi, anyeong..^^

Hyebin:*ignore,fangirling*My Sehunnie..aum..

Skip

Hyebin:*jalan masuk kelas mcm gangster,campak beg atas meja, duduk and kaki atas meja*

Woozi:Hello..hello cik kak!Mana adabmu ini?*tepuk2 kaki Hyebin*

Hyebin:*smirk,turunkan kaki* eleh..eh,mana 2 ekor malaun tu? rindu pulak kat dorang ^^

Wonwoo:Siapa malaun tu?

Hyebin:Kaulah..eh,mana Seung-woo?

Seung-woo:Aper?

Hyebin:Tak de aper..^^

Tiba2, dua orang pelajar perempuan berdiri dihadapan Hyebin...

xxx1:Anyeong,unnie ^^ ...saya Choi Eunsil,ni pulak kawan saya,Yoon Haru..

xxx2:*lambai kat Hyebin*

Hyebin: -_- ...apa yg korang nak?Siapa unnie korang?Setahu aku,aku cuma ada abang yg bernama Jung Hoseok aka Jhorse..panggil aku sunbae.. *angkuh*

Eunsil:Gini sunbae..kami berdua adalah army..

Hyebin:*potong ayat Eunsil* army tu natang aper?

Woozi:*tepuk dahi* aik?nama fanclub grup abang kau tak kenal?

Hyebin:Tak tahu dan tak nak ambil tahu..ha,korang nak aper?

Haru:*gedik*kami nak nom...

Hyebin:*potong ayat Haru* kalau korang nak mintak no. abang aku..mian..aku dah janji dgn dia jgn kasi no. dia kat orang semberangan.. terutamanya army..dah lah,blah dari sini..aku tak nak berkawan dgn army..sebab dorang akan gunakan aku untuk jumpa BTS..

Eunsil/Haru:*geram,malu,balik kelas*

Wonwoo:*tabik*aku tabik spring kat kau!

Hyebin:Huahuahua..memang patut kau tabik kat aku pon..

Seung-woo:Tapikan,kau memang tak kenal BTS dgn army ke?

Hyebin:Iye..malaslah aku..baik aku layan EXO..eh,kejap..harini ada Exochannel!*excited,fangirling* my Sehunnie!Tunggu aku!

Wonwoo,Woozi,Seung-woo: -_- ..pelik betul kawan kita ni...

Mian kalau part ni hambar..ia baru permulaan

Ubahkan Alien Tu,Chim-Chim!Where stories live. Discover now