O poveste trista

10 1 0
                                    

O fata place un baiat. Dar nu credea ca are sanse cu el , pentru ca el avea 17 ani iar ea 14 . Intr-o zi și-a facut curaj si i-a scris pe facebook.
Ea: Buna , ce faci ?
El: Bine , tu ?
Ea: Bine. Ne cunoastem de mai mult timp.. As avea sanse cu tine ?
El: Nu stiu .
Ea: Bine.
El: Pot sa te intreb ceva ?
Ea: Da.
El: Ai vrea sa fim impreuna ?

Fata era foarte fericita , deci fara sa stea pe ganduri a zis da.. Relatia era tot mai frumoasa , fata era tot mai fericita, dar intr-o zi a primit un mesaj de la el..
" Trebuie sa vorbim , haide la locul noatru . " 

Acolo.. baiatul i-a spus :

El: Nu mai putem continua.

Fata nu stia la ce sa refera.

Ea: Ce nu putem continua ?
El: Relatia noastra .
Ea: Dar de ce ?
El: Esti o copila. Vreau o fata matura. Plangi la fiecare " te iubesc " . Esti foarte sensibila , suferi mult . Orce fac , te ranesc .
Ea: Ma ranesti mai tare asa .
El: Nu mai pot. Vreau o relatie serioasa. Esti prea geloasa , nu ma lasi sa vorbesc cu fete , nu ai inceredere in mine , tu trebuie sa sti tor ce fac. Deja ma scoti din minti. Vreau sa fiu cu o fata serioasa. Matura . Tu esti o copila . Esti nebuna , vrei sa te distrezi. Nici " te iubesc " nu poti sa imi spui de emoti. Zici ca as fi vedeta pentru tine .
Ea: De ce vrei sa terminam acum ? Totul era perfect. Ne iubeam asa mult . Peste noapte te-ai razgandit ? Nu simti nimic pentru mine ?
El: Ba da , dar.. Nu mai pot fi cu tine. Accepta !
Ea: Te rog.. Eu te iubesc , esti totul pentru mine !
El: Gata. O sa treci peste.

Baiatul pleaca soptind " Te iubesc , micuta mea. " . Iar fata a soptit " Ai grija de tine , baiatul meu." . Ea a cazut la pamant si a inceput sa planga. Sufletul ei de copila s-a distrus. Ea a suferit mult , dar pana la urma a reusit sa il uite. Dupa un an e baiatul si fata s-au intalmit din intamplare.
El: Buna !
Ea: Buna !
El: Ce mult te-ai schimbat. Esti mai frumoasa !
Ea: Multumesc !
El: Si pari mai matura.
Ea: Stiu , multe s-au schimbat.
El: Sa stii ca mi-e foarte dor de tine.
Ea: Si mie mi-a fost.
El: Am fost un prost , am facut o mare greseala.
Ea: Asta e , e trecutul.
El: Eu inca te mai iubesc !
Ea: Bine. Trebuie sa plec .

Baiatul se uita dupa ea. Acolo era iubitul ei , care a strans-o in brate . Baiatul spa intristat . Se gandea doar la ea si ce greseala a facut.

Ai grija ce alegeri iei , s-ar putea sa o regreti. Si sa suferi mult timp. Alege o copila care te iubeste , nu o curva care te foloseste !

******************************

Cam asta e primul capitol . Nu este povestit pe experienta , dar asa , ceva in care sper sa va regasiti .

DifferentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum