Incidentul

9 2 0
                                    

Nu de mult am vazut la televizor , un documebtar despre un caine mutilat de un jeg de om( scuzati limbajul dar merita mai mult ). Da au trecut saptamani de atunci si nici acum nu s-a gadit vinovatul. Stiti care este adevarul aici pana la urma ? Toti traim in lumea noastra , inconjurati decat de cea ce vrem sa vedem si cand ne trezim cu greutati incercam , pe cat posibil sa le ignoram si sa mergem mai departe. Traim in democratie , oameni buni. Face-ti ceva ca sa nu mai poata exista asemenea specimene in rasa umana , luptati pentru ce va deranjeaza , doar nu o sa va dea nimeni in cap ca va spuneti opinia . Dar uni dintre oameni nu inteleg ce inseamna afectiunea asa ca prin instict se departeaza de cea ce inseamna umanitate , iubire , armonie , intelegere si multe lucruri care pentru ei sunt necunoscute. Poate nu este vina lor , poate este vina altcuiva , vina a celui care a reusit sa transforme un suglet uman intr-un infetn , sau doar asa sunt ei si le place sa vada suferinta , ura si dispret in jurul lor. Eu , sincer cred ca nu pot exista asemenea oameni , in fiecare dintre noi trebuie sa existe cate o sfarama de bine , pe care acea bucatica de iubire va creste cu ajutorul unei persoane care poate sa iubeasca si sa tina cu adevarat la acea persoana. Eu cred ca persoanele care au inima de gheata au fost crescute intrun loc infern unde nu aveau parte de iubire , de cand suntem mici cladin cea ce vrem sa fim , sau un alt motiv ar fi a acea persoana sa fi fost dezamagita de prea multe ori si a incetat sa mai creada in bine . Oameni nu se nasc rai , ei sunt adusi pe lume din pura iubire , chiar daca nu in toate cazurile sunt la fel , unele poate sunt din neatentie sau agresiuni sexuale , pentru ca stim foarte bine ca se intampla . Ladand asta la o parte , noi trebuie sa invatam ca putine persoane sunt cele pe care te poti baza si sa spui ce ai pe suflet . Uneori stau sa ma gandesc ca nu am nici un prieten adevarat , ma gandesc ca uneori dor mama poate sa ma inteleaga si sa ma iubeasca neconditionat . Stiu ca uni dintre voi poate ati crescut fara un parinte sau poate deloc , dar asta nu este un motiv din care sa ne izolam in noi si sa credem ca nu exista nimeni care sa ne inteleaga . Deschideti-va ! Spune-ti ce te apasa , ce te doare ! Plangi ! Nu iti fie frica sa arati cea ce simti , poti spune orce in fata celui ce trebuie , si mai stiu si ca daca vorbesti , spui , plqngi pe umarul gresit o sa regreti , pentru ca atunci o sa iti stie slabiciunile si o sa le foloseasca in potriva ta .

Revenid la subiectul pe care il dezbateam mai devreme , acum cutulache e bine , chiar daca nu mai poate merge se vor crea niste proteze speciale pentru el .

Cam asta a fost cea ce vroiam sa spun si am fost sincera si doar m-am exprimat.

#Pace_voua❗Aveti grija de voi si de sufletul vostu ! NU IL PATATI !!!! PASTRATIL IMACULAT !!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DifferentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum