Mă trezesc din cauza alarmei care sună in toată camera. Ma dau jos din pat şi o opresc . Îmi i-au schimburi si merg spre baie cu scopul de e face un duş. După un duş liniştitor mă îmbrac cu o pereche de blugi negri si un tricou tot negru.
Văd ca e ora e 9:30 aşa ca merg sa verific daca Andy e bine. Deschid încet camera lui,si il văd dormind dar camera lui era plină de sticle goale de la băutură. Mi-a promis ca nu o sa mai bea. Adică înainte sa il urasc ,s-a certat foarte tare cu ai mei si a băut ca prostul până nu a mai ştiut ce face iar ziua următoare l-am găsit in curte dormind pe jos. De atunci mi-a promis ca nu o sa mai bea. Il urasc atât de tare. De ce nu poate sa se ţină de promisiune? Si se mai miră ca nu îi vorbesc. După ce vin din vacanaţa asta cu Harry si cu trupa lui o sa îi cer mamei sa ma intorc acasă în Ohio.Fără sa observ câteva lacrimi mi-au căzut pe faţă, aşa ca am închis încet usa.
Mi-am şters încet lacrimile si am coborât jos . Ma incalt cu o pereche de botine cu ţinte. Târ valiza după mine si pornesc spre casa băieţilor in timp ce imi deschid un plic de cocaină.La cat de tare m-a dezamăgit Andrew zic ca ar merge unul.L-am luat din camera lui AShley. Ma droghez uneori,când am stări de căcat pentru ca pentru un timp uit de probleme. Dar dacă ar afla Andy ..... Trebuie sa incetez sa ma gandesc la el. Doamne sper sa nu fac nimic rău. Adica cand ma mai drogam eram singură acasă si ma puneam sa dorm.
In vreo 10 minute ajung in faţa casei . Sun la sonerie si in mai puţin de un minut apare Harry. Cred ca simt ceva pentru el ,dar nu prea il cunosc ca sa spun asta.
-Doamne Harry ce frumos eşti, spun in timp ce il îmbrăţişez.-Multumesc .. cred, spune in timp ce imi face semn sa intru in casă.
In casă băieţii stătea pe canapea uitandu-se la televizor.
-Ce dor îmi era de voi băieţi, spun in timp ce îi îmbrăţişez.
Din perspectiva lui Harry:
In timp ce Anabelle ţipa prin toată casa ca e o prințesa eu il chem pe Zayn ca sa vorbim.
-Nu ţi se pare ca Bell a păţit ceva?,îl întreb eu pe Zayn.
-Sincer să fiu si eu ma gândeam la asta,nu prea am vazut-o asa,îmi răspunde acesta.
- Şi cum facem cu ea?Nu putem sa amanam excursia asta.-Tu vei sta cu ea,cum o placi si daca e ceva rău cu ea ne anunţi şi pe noi daca se intampla ceva grav cu ea,îmi răspunde Zayn.
-Nu stiu daca chiar o plac,nu prea am cunoscut-o asa bine,ii raspund.
-Pai asta e un motiv in plus ca sa iti dai seama daca chiar o placi,spune acesta.
-Sper,spun eu.
Merg in living si acolo ii vad pe toti ducandu-si bagajele la masina iar Zayn baga toate bagajele in maşină.
-Unde e Anabelle?,ii intreb pe baieti.
-Nu ştim ,raspund acestia.
Fara sa ii mai bag in seama pe baieti merg sa o caut prin curte. Ea era in spatele casei si fuma. Ce naiba o apuca? Ea nu e asa de loc.Cand imi observa prezenta stinge tigara.
-Sti ca nu o sa te ajute,nu?o intreb
-Probabil,raspunde aceasta plictisita,
-Hai sa mergem la masina.
Acesta nu mai spune nimic si fuge catre masina .Eu o urmez.,dar nu alergand.Intram toti in masina iar Liam conducea,Louis era pe locul soferului iar restul incercam sa ne inghesium in spate.Dupa spusele lui Liam in vreo ora trebuia sa ajungem.Observ ca langa mine statea Anebelle care a început sa râdă singură. Clar are ceva. După ce s-a oprit din râs a început să-l innebuneasca la cap pe Niall ca ea defapt nu e Anabell si e un unicorn venit ca să ii mănânce mancare lui cu scopul de a muri de foame.
Dupa o vreme observ ca Anabelle dormea pe umarul meu.Drumul nu a mai durat mult si am ajuns in fata unei cabane .Mereru mergeam acolo cu trupa cand aveam chef de relaxare.
Liam a oprit motorul maşinii si a început sa ne facă o instruire cum face de fiecare dată. In timp ce băieţii au laut valizele cu bagajele eu am luat-o pe Bell si am dus o in camera ei si am asezat o uşor pe pat.In timp ce ea dormea eu am inceput sa ma holbez la ea. Oare încep sa simt ceva pentru ea? Adică ea nu cred ca m-ar vedea mai mult decât un amic de al ei. Plus ca eu cu fracsu' ne urăm, dar faza e ca din nu ştiu ce motiv si ea il urăşte. De ce viaţa e aşa de căcat si atât de proastă? Cred ca m-am simţit atât de rău atunci când Zayn a părăsit trupa. Adica am fost la început extrem de supărat,dar când am inceput sa ţinem in continuate legatura am devenit din nou eu.
După ce i-am adus bagajele in camera ei am coborat scările ca sa văd ce fac ceilalţi. Niall si Louis stăteau pe canapea si radeau,iar Zayn si Liam vroiau sa facă ceva de mâncare ca după sa facem un foc de tabără.-Ce face Bell? ,întreabă Niall după ce se opreşte din râs.
-Inca doarme,răspund in timp ce ma aşez lângă el.
-Dar ce naiba are? ,eu nu o prea cunosc dar nu mi se pare normal ca un om sa faca ce face ea,răspunde Louis.- Păi ea nu e aşa, răspund plictisit
-Ar trebui sa mergi la ea im cameră ca sa fi lângă ea cand se trezeşte ca nu prea cred ca ştie unde e, răspunde Liam punând apă intr-un vas.
Fără sa mai stau pe gânduri am urcat la ea in cameră si atunci ea a început sa isi deschidã ochii semn ca s-a trezit.
---------------—-----———±---------
Chiar dacă nu o sa intereseze pe nimeni nu prea am avut timp si dispoziţia necesară ca sa postezZarne. <3
CITEȘTI
Perfect Angel
Fanfiction"I watch the stars and settin suns As the years are passing by I never knew that hope was fatal Until I looked it in the eye And now I'm not sure I am able To reach the other side Casting out the light"- BVB Povestea unei fete care trăieşte in umbra...