Ep.2

138 8 4
                                    

"Fizaaa..!!!, Fizaaa..!!, kaha hoo.. yaha aao jaldi se ,,, ye dekho muje kiya mila" Nayaab ne ne muje bulaya cheekh te howe ...patha nahi us ko esa kiya mil grya tha.
"Ha..haa... Aarahi ho me rukhooo-... ha bolo kiya howa?"
Mene ghabrate howe nayaab se kaha.
N: "ye dekho muje kiya mila"
F: "dikhao to...esa kiya mil geya he tume jo cheekh cheeck ke muje bula rahi ho"
(N-nayaab/F-fiza)
N:"aladeen ka cherag mila he muje"
F:"hahahha... pagal ho kiya...esa wesa kuch nahi hota he"
N:"nahi, nahi, muje patha he esa wesa kuch nahi hota he ....lekin aladeen ke chirag ki tarha kuch mila he.."
F:" oooh nc very nc ...zara muje bhi dikhana"
N:"ha ha kiyu nahi yelo dekho jitna marzi dekho"
F:"hahhaha thank u ji .....wese kitna khubsurat he na".

Jab sir ne hamari class ko 3 groups me divide kiya tha ..to jo hamara group tha wo est ki taraf chala geya ..or waha pe hi Nayaab ko chirag mila...jo ke bohooooot hi khubsurat tha.
Lekin us wakat muje ye patha nahi tha ke yehi chirag meri zindagi hi badal ke rakh de ga...

Phir asta asta shaam hone lag gay or hamko shaam hone se pehle bus me jake beth na tha ...kiyu ke shaam ke wakat waha pe janwar aajate he aapna shekaar dhond te howe ....
Thori deer baad hamari puri class ekattha ho gay or ek line me lag gay bas me charne kaliye ....or wo jo chirag tha wo abhi bhi mere pas hi tha...lekin patha nahi kiyu me jab us chirag ko dekhti to muje ajeeb lagta .....patha nahi esa kiya tha us ke me.

Phir asta asta hum sab bus ke andar char gay....or bus start hi hone wali the ke......
ek larki ki cheekhne ki awaaz ai..or wo awaaz patha nahi kis ki the ..lekin esa lag raha tha ke wo larki kisi musibat me ho.. or madat kaliye aawaz lagarahi ho .

Mene Sir se kaha ke:" Sir hame waha jana chahiye....kahi esa na ho ke wo larrki kc musibat me ho"
Lekin Sir foran kaha ke:" nahi iss ki koi zaroorat nahi he ...kiya patha ke ye kc janwar ki awaaz ho?!!"
" lekin Sir ye ek insaan ki awaaz he ..kc janwar ki nahi ... hume jana chahiye ...us ko bachana chahiye......kiya patha wo kis musibat me ho?!!" Mene Sir se kaha
"Nahi me kc ko bhi yaha se bahir nahi jane do ga na hi to khud jao ga iss liye chup kar ke yaha pe hi bethi raho" Sir ne kaha gusse me .. muje guzza to bohoot aaya, lekin me or kar bhi kiya sakti the.

Phir foran muje ek idea aaya. Or mene wohi kiya ...mene khirke se jump kiya or uss larki ko bachane kaliye nikal gay .....lekin mene jese hi jump kiya....
Bus start ho gay or chalne lag gay me bohot darr gay the or bus ke piche piche baag rahi the or un ko awaaze laga rahi the ...lekin kisi ne bhi meri awaaz nahi suni
Or me waha hi reh gay.....

Or phir mene jo dekha .....

08-03-2016
By:Janvi Khan

"Iss ki aagli 09-03-2016 ko bani gi ...nd plzz muje cmnt. Kar ke batana agar aapko my story acchi lagi to"

Kabhi Esa Bhi Hota HeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang