kacırılma

24 3 0
                                    

Multimedyadaki melisa :
Bende hep sıkıldıgım'da içimi dökmek istedigimde buraya gelirim. burda otururum Aglarım aynı senin gibi ama bu sefer seni takip etmedim amacm vardı gelmek icin ama seni gördüm rahatsız etmek istememistm.

Melisa icinden:
hıckıra hıckıra ağlıyorum tutamıyorum ellerimi dizlerime bağlayıp kafamı koydum ağlıyorum yusuf konusmaya basladı ne yapsam sevinsemmi üzülsemmi duygularım karısık yusufta burda benim gibi icini döküyor sadece ben bu durumdayım sandm ve bana destek oluyor moral veriyor bana o sözleri anlatırken birkac defa göz yaşı çıktı fark ettim ama caktırmadm onu dinleyip izledim
" rahatsız olmadım sadece benim gibi böyle gelip içini döken ne bilim " sesim titrek cıkıyordu yusuf elini uzattı " bundan sonra aglama " göz yaslarımı sildi ve sustu. Bende sustum. Manzaraya baktım düşündüm düşündüm aslında yusuf sandım gibi degilmiş onunda üzüldüğü hayal kırıklıgı gecmisi var. ayni benim gibi ama bide anlatırken sanki anlatmadıgı bişeler var ve ben bunu ögrenicem. manzaraya bakip dusunurken kafama biri vurdu bayıldım.

Yusuf icinden:

Sabah sabah gunaydın olmadı bana kalktıgım gibi melisaya mesaj attım ama hepsinde tersleyip sozumu dinlemedi.Ceteye mesaj attım bugun toplantıyı iptal edin diye cunku bu moralle hicbi bok yapamazdım şu geciçi dunyada mutlu olamadık  ustume siyah t-sort altimada kot pantalon gecirdim. Cekedimi alip cıktım yanlız mutsuz oldugum zamanları gidiyorum. Melisamin öyle hıckırarak aglayıp haykırdını duyunca icimden can gittikce gidiyordu. Noldu acaba ne derdi var neye bu kadar uzuluyor off  onu gorunce motorundan kaskı düstü kendini toparladıktan sonra beni gordu. sesi o kadar kısık ve titrek cikiyorduki ben bin defa olup dirildim burda konustuk cok sevdigimi soyledim.
Ama gucum kalmadi gozyası cıktı anlamıs ama belli etmio ilk defa bana sanki oda beni seviomus gibi geldi icime cok mutluyum ve ikimiz sessizce manzaraya bakarken melisanin elim eline giderken birden kafama bisey vurdu ve bayildim.

.....

Uyandigimda bombos bi odadaydim dort duvar beyaz oda yanimdada yusuf hala baygindi.
Bizi kim kacirdi noldu ne istiyolardi bizden yusufu uyandurmaya calistm kaşı kanıyordu ekstradan vurmus olmalılar. "Yusufff uyannn " diye bagırıyorum gözlerini acarken yavas yavas kafasını tutuyordu.
" Noldu bize nerdeyiz biz " diye soruyo bana uyuza bak sen ya
" lan ben nerden bileyim gördügün gibi benimde kafama vurup getirdiler "
biraz ters tepki verdim kızgın ve korkuyordum benim kimseyle muhattabım olmadı kim neden kacırabilir beni
" tamam melisa sakin ol cıkacagız buradan" derken bende etrafı dolanıyorum dört duvarda kollarımı actım

" nasıl cıkacagız burdan bos oda kim neden kacırdı bizi neden annem benim cok merak eder ne yapıcam ben"
derken sesim kısılıyor titremeye baslıyordu cünkü korkuyor korkmaktan cok annemi düsünüyordum  oturup dizlerimi bukup kafamı koyup aglamaya basladım. Durduramıyordum sussam musluk gibi göz yasları akıyordu. Tutamıyordum kendimi yusuf hızla yanıma geldi.
" bana bakarmısın " dedi.
Kafamı kaldırdım ve ona bakmaya basladım hemen sarıldı bana " aglama sana söz veriyorum kurtarıcagım seni canım pahasına olsada yapıcagım bunu melisam " dedi. Bnde aynı pozisyonda aglamaya basladm aglarken yusuf  etrafa bakınıyordu kapıyıda konrtrol ediyordu  cok inceliyordu.

....... yusuf icindeki

Melisa'nın sesini duyuyorum yusuf uyann diye yankılanıyor gözlerimi acınca kafam patlıyordu.
Nerdeydik hicbir fikrim yoktu.  Babamin belalarindan birisi kesin bıktım bu babamdan her belalısı bana bulasıyodu babami zayıflatmak için beni kullanıcaktı.  Adnan en belalı mafyalardan babamla 1 ay once mal teklifini kabul etmedi. 

YENİ BÖLÜM EN SONUNDA YAPMAYA KARAR VERDİM VE BİLGİSAYARDAN BAKINCA KİTABIMA ACAYIP FAZLA YAZIM YANLIŞLARIM OLMUŞ DÜZELTMEYE CALIŞTIM. YENİ BÖLÜM GELİYOR KEYİFLİ OKUMALAR DİLEĞİMLE <3

karanlik hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin