Babamın adamları yuzune melisamda korktu ne istiyolar gitsin babamla halletsin işini bıktım artık nasıl kurtulcaz diye etrafa bakarken melisam etrafı geziyor inceliyor her yeri ama burdan cıkıs yolu tek caresi var oda odaya biri girince adamı oyalayıp bayıltmak oda kolay olmayacaktır.
Arkadaslar votlar gelsin artik ve yakinda asiri uzun kitap yazacagim yazmam icin yardiminiz gerekiyor.
Melisa: yusuf çabuk buraya gel burda bir delik var içince kamera olabilir mi?
Yusuf: bu da ne şimdi bu ne saçmalık kamerada neyin nesi heyyyyyy orospu cocuguu senin ölüm fermanın yazıldı. duydunmu çıkacam burdan ölümün çok zevkli olacakkkkkk!
Melisa: benim aklima bir fikir geldi ama olacagını sanmıyorum yusuf.
Yusuf: küçük prenses söyle bakalım.
Melisa: küçükken eski evimde küçük bozuk parayla kapı acmayı kesfettim ve tel tokaylada acıldını biliyorum. kapı dış görünüs yeni model gözükmüyor. eski kapı tutacaga bakarmısın bir nasıl zorlanmış kapıda hafif hafif çizikler var kilit deligi bakılırsa anahtar üstünde senin yaninda çakı bulunurmu ?
Yusuf: malesef genelde dövüşürüm ben çakı korkaklar içindir.
Melisa: aman aman laf sokmadan duramıyorsun neyse sana soranda kabahat ben taşıyorum ve iyi kullanırım. hahahaha benim çakım bildigin çakılara benzemez. tokamı görüyormusun? bu toka aslında çakı bak şimdi tokam fark ettiysen at kuyrugu yaptım be baglama tokası üstune küçük taç gibi koydum smdi çıkarınca kırmızı tuş var anında çakı oluyor. ahh ahhh hersey dövüşle olmuyormuş dimi yusuf akıl akıl şimdi ben sana laf soktum demekki güzel duyguymuş
Yusuf: vallaha senden korkulur melisa. üstümde ne varsa almışlar zaten toka mantıklıymış. hayran kaldım sana küçük prensesim.
yusufun içinden :
kendime geldim ve hemen kalktım melisa etrafı inceliyor. boş odanın neresini inceliyorsa bende etrafta gezip düşünüyorum ne yapmamız lazım. anıden "yusuf çabuk buraya gel burda bir delik var içince kamera olabilir mi?" dedi yanına gidip o delige baktım bu nedir kamera öyle bir öfkelendim sinirlendim o kişiyi buldugum anda derisini yüzücem üstüne tuzlicam. bu kadarla kalmaz diri diri yakıcam. melisa kapıyı incelerken ben ona bakıyordum melisa öyle şeyler anlatıyorki sanki olay incelemeden gelmiş çok akıllı bana çakın varmı? dediginde bende yoktu. "ben kullanmam korkaklar kullanır" derken kaşlarını çatmıs bana bakıyordu. ulan bir insan kızarkende bu kadar nasıl tatlı oluyordu bende var derken şaşırdım ama olsada almışlardır zaten düşünürken tokası çakı oldu hayretle izledim bu kızdakı zeka akıl en büyük mafyada bile olmaz. gerçektende çok zeki kız işte benim bebeyim derken çakıyı delige sokup anahtarı düşürmeye çalışıyordu ama bian madem bizi kaçırıyor kamera koyuyor neden anahtarı üstünde bıraksın. bu bir oyunmu yoksa derken "melisaaaaa durrrrrrrrrrrrrrrr" dememle "anahtarı aldım "demesi bir oldu içim rahatladı tuzak degildi. melisama birşey olmadı.
melisanın içinden:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlik hayat
ChickLitkimse görüldügü gibi degildir karanlik hayat burdan cikar bazi gülüslerde aci bazilarinda sinsi ve bu kitaptakide gülüsleri aci var