2 - Intikam

7 0 0
                                    

Sabah kalktiğimda nerdeydim hadi bilin? Peki ya nerde uyudum, onun hakkinda bir fikriniz var mi?

Tabikide tuvalet!!

Mal cocuk sabaha kadar tuvaletin kapisinda nöbet tutmuştu... Bi ara ortalarda yok sanmiştim ve kapiyi hafif araliyarak dişariyi kontrol etmek istemiştim ama bana bu firsati vermeden üzerime atilmaya calişinca geri kapatmak zorunda kalmiştim.

Bu sefer büyük bi dikkatle kapiyi actim ve dişariya ciktim. Görünürlerde kimse yoktu, bende hizlica odaya koştum.

Acmaz olaydim.... Etmez olaydim.... Gitmez olaydim.... Tutaydim ellerimden gitme diyeydim.... Drdr dt dt dim....

Kapiyi acar acmaz kafamdan aşaği buz gibi su döküldü. Ama cidden yani, deyim olarak falan değil. Bildiniz kafamdan aşaği buz gibi su döküldü.

O hayvansi, ahlaksiz, terbiyesiz, picimsi, götümsü cisim boş durmamişti.

Soğuk su bi an şok olmami sağlamişti. Soğu daha cok hissetmeye başlayinca hizla üzerimi cikarip duşa girdim.

Ahhh, yine atladiğim bi konu vardi...! Banyo bu cisimin odasindaydi. Ve ben burdan nasil cikacağimi bilmiyordum. Giysilerim giyilmicek derecede islakti...

Cağresizce düşünmeye başladim...

Cağrasiz banyonun kapisinda bekliyorum, bekliyorum ama caresi yok biliyorumm...

Nerdeyse ağlayacaktim, yani o duruma gelmiştim. Birden kapida asili olan bornozu gördüm, dokunmadan mantik yürütmeye başladim.

Banyo bu cisimin odasinda olduğuna göre, benimde burda hic banyo yapmadiğima göre bu bornoz o cismin olmali. E bu durumdada burda banyo yapmiş olmaliydi, doğal olarak kullanmiş, yani üzerine gecirmişti. Birden yüzümü ekşiltip bu düşünceyi hizla kafamdan sildim.

Ahh islak islak kiyafetlerimi giysem olmazmiydi? He tabi canim, sanki icim gözükmiyicek, elbise zaten inceydi tamamen üzerime yapişip icimi gösterecekti. Oda bi işime yaramaz.

Gözüm istemsizce tekrar o bornoza kaydi... Ondan başka carem yoktu. Malesef!

Tiksinerek parmağimin ucuyla bornozu elime aldim. Ondan iğreniyorum ama tek carem bu, sanki bi faydasi olacakmiş gibi nefesimi tutup bornozu giydim. Biran önce üzerimden şu iğrenc şeyi atabilmek icin hizlica, hic etrafima bakmadan odama koştum. Daha odamin kapisina gelmeden bi ses duydum...

"Yakişmiş!"

Yavaşca arkami dönüp ona baktim, mutfağin kapisinin önünde elinde bi Sandwichle bana bakiyordu. Baştan aşaği beni süzdükten sonra PicSmile yapti...

Sinirimin bozulmasiyla birlikte hemen odama girdim ve üzerimi giyindim.

Hala ismini bilmediğim şahsi salonda, televiziyonun karşisinda buldum. Ohh, keyfe bak be. Biz burda iki saatdir neler cekiyoruz beyefendi televiziyon izliyor. Gidip karşisina oturdum ve inadina gözlerine bakmaya caliştim, ama oda göz göze gelmemize izin vermiyordu. Arkama yaslanip bacaklarimi birazdaha öne attim. Birde bacak bacak üstüne atinca bacaklarim tamamen ortaya cikmişti.

Işte şimdi ilgisini cektim...!!!

Bacaklarimdan başliyarak gözlerime kadar geldi ve sonunda göz göze geldik. Bacaklarimi tekrar düzeltip kendime cektim ve doğrulup gözlerimi kisdim.

Hayir kizlar Oruspu değilim, ama şu bacaklar bir günde bir işe yarasin, değil mi?

"Intikam aldiğini mi saniyorsun sen?"

"Sanmiyorum, öyle yaptim!"

"Hiii.."

Geri arkama yaslanip düşünmeye başladim.. E bu durumda benimde intikam almam gerekiyor... Ama nasil?

Aha buldum ! ! ! !

"Intikam nasil olurmuş gör bakalim!"

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

O cismin uyuduğuna emin olunca sesizce odadan ciktim.

Şerefsiz gecenin 3'ne kadar uyumamisti. En sonda salonda uyuya kalmişti. Yüzü bana dönük değildi, ama o borazan sesiyle horluyordu ayi. Yine o muhteşem, olan üstü mantiğimla uyuduğunu anladim.

Elimdeki makasla yavaş ve elimden geldiğince ses cikartmadan odasina girdim.

Dolabinin kapisini yavaşca acip elime gecen ilk parcayi aldim. Öküz paraya kiymiş olmaliydi, dolabi acarken en ufak bi gicirti bile cikmamişti. Elimdeki asker pantalonu tarzinda ama lacivert olan pantolonu alip rastgele makas attim.

Daha sonra yine pantalonlardan devam ederek 7-8 tane pantalon kestim.

Beni öyle banyoda giysisiz birakmak neymiş görsün götlek, bir tane bile sağlam giysisini birakmayacaktim. Intikamsa, intikam. Ibnelikse, ibnelik. Umrumda değildi.

Taa ki elime birtane beyaz ve etek ucu siyah olan ve tam ortasindada bi kuru kafa olan t-shirt'ü görene kadar, resmen aşik olmuştum. Bu benim olmaliydi!!!!

Ahh ona kiyamazdim....

T-shirt'ü omzuma atip işime devam ettim. Sira Boxer'larina geldiğinde, tabikide onlari hic elime almadan direk cekmecesinde makas attim.

Işim bittince odama gidip güzel bi uyku cektim. Öğlene doğru 'Laaaaağğyynn!" diye bi böğürme sesiyle uyandim. Başta ne olduğunu cözemeyip endişelensemde, sonradan dank etti.

Ibne gülüşümle birlikte yataktan ciktim. Odamin kapisinda cikmasini bekledim birsüre, yüzümdeki ibne gülüşüm hic eksik olmuyordu.

Burnundan soluyarak ciktiğinda saclari islakti ve üzerinde.... Üze... O NE LAN ÖYLE?

Üzerinde benim dün giydiğim bornoz vardi... Yüzümdeki ibne gülüşüm aniden silinirken gözlerimi olabildiğince actim. Gözlerimle birlikte azimda acilmişti. Daha sonra durumun farkina varip gözlerimi elimle kapattim ve bağirmaya başladim.

"Napiyon sen, mal?! Bu ne hal?! Git giyin üstünü!"

Birden yanimda belirip kolumu sikmaya başladi, ayni andada kulağimin dibinde tislarcasina bağirmaya.

"Giyecek bir şey birakmadiğin icin olabilir mi, zeki şey?"

Ivit, mantiğima tüküreyim ki bunu düşünmemiştim. Ama cocuktaki güc ne lan öyle yaninda tüm hayvanlar alemi halt yemiş, OHA. Kolum kirildi layynn!

"Uff kolumu biraksana! Canim aciyo, göt!"

Eli biraz da olsa gevşerken, ben hala cocuktaki gücü düşünüyordum.

"Sen küfürden, hakkaretten başka bişey bilmez misin, zeki şey?!"

"Bir, bana şey diye hitap edemezsin-Cocuktan 'pff' diye bi ses cikti-! Iki, zeki olduğum doğrudur -Burdada cocuk 'Nayyyir' diye bağirir.... Hahahaha yok öyle olmadi.... Sadece gülerek kafasini 'Hayir' anlaminda salladi-. Üc, küfür benim yaşam kaynağim!"

"Hay öyle kaynağa ben.."

"HAHAHA, oğlum sen daha küfürünü tamamliyamiyon!"

Yine 'Uff'liyarak kolumu tamamen birakti ve hafif geriye doğru iteledi.

Arkasindan "Böyle mi gezeceksin evde?" diye bağirdim sinirle.

"Böyle intikama böyle ceza!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbindeyim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin