Bisiklete geri binerek eve geldim. Kapıyı açıp içeri girdim ve saate baktım. Saat daha altı buçuktu. Hemen yukarıya çıkıp anneme baktım hala uyuyordu. Güzel plan yerindeydi. Boktan birşey olmazsa bu plan işlerdi.
Anneme baktıktan sonra odama gidip kalçamdan biraz daha kısa ve dar bir elbise giydim. Tuvalette dünden kalmış makyajımı temizledim. Yüzüme bir kaç kez su çarptıktan sonra saçlarımı açarak evden çıktım. Bisiklete binerek "Sabahları Akşam Bar" adlı bara gittim. Buraya bisikletle gelmem cok garipti ama arabam yoktu.
Fazla beklemeden içeri girdim. Zifiri karanlıkta ve arasıra gözlerine çarpan renkli ışıklarda ortalığı görmek zordu. Zar zor insanların arasından geçerek fark edilmeyecek boş bir masaya oturdum. Şimdiden sıkılmıştım. Derin bir "offf"çektikten sonra yanıma birisi geldi ve bana "Burası boş mu ?" Dedi. Evet anlamında başımı salladım ve adam yanıma oturdu. Bir kaç dakika oylece birbirimize baktık. Sonra bana :
"Buraya ilk gelişin olmalı."
"Çok anlaşılıyor mu ?"
Yüzünü ekşiterek "Biraz." Dedi, ve ayağa kalkıp elini bana uzatarak devam etti "Dans etmek istermisin ?"
"Ben pek beceremem."
"Hadi ama sadece bi dans."
Cok ısrar edince kalkıp onunla dans etmeye başladım. Vucüdumuz birbine cok yakındı. Bundan pek hoşlanmamıştım, ama sonradan hoşuma gitmişti. Arkamı ona dönerek ona sürtünüyordum. Birden beni kendine çevirdi ve göz göze geldik. Hafiften bir sırıttı ve elimi tutarak merdivenlerden aşağı indik. Bir odaya girdik. Odada sadece bir yatak vardı ve heryer sessizdi. Üstte bir bar olduğu anlaşılmıyordu.
Beni duvara kıstırdı ve iki elini duvara yasladı. Aniden dudakları dudaklarım yapıştı. Tabi bu ani olduğundan üzerime bir titremem geldi. Bir kalçamdan tuttu ve bacağımı beline sardı. Gömlegini cıkardım oda benim elbisemi çıkarttı. Artık onun karşısında iç camaşılarımla duruyordum. Kendimi savunmasız hissetmem ile kendimi ona bıraktım. Beni yatağa yatırdı pantolunu çıkararak erkekliğini vajinama sürtüyordu. Bu hafiften inlememe neden oldu. Sonra baxser'inide çıkarttı. Bende ona yardım amaçlı kilodumu çıkarttım. Birden benim içime girdi. İnlemelerim yerine çıglıkları bırakmıştı. Çok acıyordu o ise sanki bilerek dahada kendini bana bastırdı.
Biraz daha oyle kaldıktan sonra içinden çıkarak ben uste geçtim ve üstten içine girdim. Bu hosuma gitmeye başlamıştı. Dahada hızlanarak daha zevk vermeye çalıştım. Ağzımdan istemsizce "Ahh evet." Sesleri çıkıyordu. Oda çarşafı sıkmıştı. Boşalacağını anladığımda içinden çıkıcaktım ama çıkmamı istemedi. Hamile kalabilirdim ama bisey olmaz diyerek geçiştirdi. Birden içimde sıcak bi sıvı hissettim. Ve günün rahatlılığıyla yatakta mışıl mışıl uyudum.
MEDYADAKI O KIZ YANİ BELLA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Fahişe
Roman d'amourBen kim kiyim ? Ben bazen fahişe, bazen kaşar, bazen ise sürtüğüm. Ama bunlar sadece bir lakap. Ben kimim ? Bunu bende bilmiyorum. Ama tek bişey biliyorum ben artık fahişe değil, aşık fahişeyim !