bilgiler

44 0 0
                                    

- Cinlerin, insan üzerinde en sevdiği şeylerden biri sigaradır. Cinler sigara dumanı, kokusu ve görüntüsünü o kadar severler ki, siz içerken onlarda dumanı içine çekerler.
- Bazı cinler, düşüncelere aşık olurlar.
- Kötü cinler, korkuyla beslenirler. Ve onları düşündüğümüzde bizi korkutmaya bayılırlar. Bazen onları düşününce tüylerimizin diken diken olmasının sebebi budur.
- Cinler, bize adlarımızla seslenirler. Hatırlıyor musun? Bazen durduk yere isminin söylendiğini duymuştun.
- Banyoda uzun süre kalırsanız, bir cin size aşık olabilir ve sahip olabilir.
- Cinler her zaman sizi izlemez. İzledikleri zamanda sebebi, ya onun hakkında konuşmanızdır ya da size sahip olmak istemeleridir.
- Cinler insan kılığına girebilir, ama onların gölgeleri yoktur.

- Eğer cinler bize görünmek isterlerse hızlarını yavaşlatırlar ve biz bunu bulanık gaz olarak görüşürüz. Yani ateş olmayan yerde bulanık bir gaz görürseniz bir cine çok yakınsınız demektir.
- Eğer bir cinin aşık olduğu kişiye bulaşırsanız kötülük yaparsanız o cin sizi ömür boyu bırakmaz musallat olur.
- Cinler korkak insanlarla daha haşir neşir olurlar.
- Cinler tuvalete doğum yapar ve tuvalette yavruları gelişimini devam ettirir ve eğer tuvaletin içine sıcak su dökerseniz onların çocuklarını öldürürsünüz ve ailenize musallat olurlar.
- Cinler genelde, kendilerine inanmayan ve dalga geçen insanlara musallat olurlar. Onlardan korkuyorsanız da musallat olma ihtimalleri vardır.
- Cinler, erkeklerden çok kadınlara musallat olurlar.
- Yatmadan önce besmele çekin. Çünkü cinler boş yatakta yatarlar ve besmele çekmeden yatarsanız onlara eziyet etmiş olursunuz.
- Cinleri görebilirsiniz fakat bunun sonucunda akıl sağlığınızı yitirme olasılığınız çok yüksektir.
- Ormanlık alanda veya herhangi bi açık mekanda tuvaletimizi yaparken çömelmeliyiz. Çünkü ayakta yapmak cinleri rahatsız eder.

- Arap bedevi cinleri pek bilinmeyen cin kabilesidir. sağırdır ve kafirdirler. İnsanlardan korkarlar ama insanlar onlara zarar verdiği takdirde musallat olurlar. Sağır oldukları için okunan dua'lardan etkilenmezler. Ölene kadar sizle uğraşırlar.
- Köpekler cinleri görebilir ve hissedebilir. İnsanları cinlere karşı korudukları içinde köpekler en sadık hayvanlardır.
- Bazen evin içinde garip garip sesler duyuyor musunuz umursamamış gibi yapın sakın korkmayın panik yapmayın çünkü cinler korkudan beslenir.
- Cinlerin ağzı kapalıdır ve hızlı konuşurlar.
- Cinlerin her hangi bir mezarı yoktur, öldüğü yere gömülür.
- Osmanlı zamanında cinler mermi taşımak için kullanılırdı.
- Cinler akılı insanlardan uzak durur, daha çok güçsüz, aşık olan, annesiyle babasıyla kavga eden, stresli insanları sever.
- Mümkünse geceleri sıcak su yerine, ılık su ile yıkanın.

-Papaz cini en tehlikeli cinlerden biridir, kafirdir. İnsanlara büyü yoluyla musallat olur ölene dek bırakmaz, musallat olduğu kişinin midesini ufalar.
-Kiki en uzun boylu cindir boyu 2 metredir. Kafirdir. Kibritle çağırılır. Dileklerinizi yapar, tabi çağırmaya cesaretin varsa..
-Bedevi cini Müslümandır, tuvalet ve banyo hariç her yere girer. Şuan bile odamızın bir köşesinde.. Besmelesiz iş yapmayın..
- Zuzula en tehlikeli cinlerden biridir. Definenin yerini bilirler, kafir ve sapkın cin taifesidir.
-Son olarak behnilem cin, gece gündüz bizi izlerler, yemek kırıntılarıyla beslenir, içimize girer çıkar(birden titrer veya ürperirsin) zararsızdır. Kol büyüklüğündedirler.

Panromal GerceklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin