Double Talk

288 11 8
                                    

''Hayır,hayır,hayır.''

Başımdan aşağı dökülen suyla ayağa kalktım.

''Ah seni küçük fare.''Evet burada söz ettiğim kişi küçük kardeşim Logan'dan başkası değildi.Ve evet,bugün okulun ilk günü.Liseye başlayışımın ilk günü diyelim.

''Hadi giyin.Annem kahvaltıya çağırıyor.''

''Suyun bedelini ödeyeceksin.''Bunu duyar duymaz odadan koşarak çıktı.

Herneyse,sonunda giyinip aşağı indiğimde saatin çok geç olduğunu gördüm.Olamaz,ilk günden geç kalacağım!

''Ben çıkıyorum anne.''diyip yanağına bir öpücük kondurdum.Evet,ilk günden onu sinirlendirmek istemezdik değil mi?Yolda yürürken aklıma birşey geldi.Bugün ilk gün,yani bu da demek oluyor ki mini eteklerle ve bir ton makyajla gezen sürtükler dolu olacak.Ben onların yanında hiç ilgi çekmem.Zaten fazla ilgiyi sevmem.Düşünsene,koridorda yürürken herkes sana bakıyor,ıyy.

Ben bunları düşünürken çoktan okula varmışım bile.Bakalım beni neler bekliyor.Derin bir nefes alıp tam kapıdan okul bahçesine adımımı atacağım sırada biri beni ittirdi.Hadi ama,ilk günden belaya mı çattım şimdi ben?

''Hey ezik,kapıda o kadar dikilirsen olacağı bu.''

Eğer bana sataşmasaydı tatlı olduğunu bile söyleyebilirdim.Ama hayır,eğer benim adım Alexis'se kendimi ezdirmeyecektim.

''Memnun oldum ben de Alexis.Ezik,hm adın tuhafmış.''

Double TalkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin