Ca sa va spun partea cea mai amuzanta,trebuie sa va povestesc cum a inceput totul...
Baietii din clasa mea s-au gandit sa incerce ceva nou,au luat raftul care nu era folsit de la dulap si s-au dus pe scari si s-au dat ca le sanie cu raftul.
Pot sa va spun ca nimeni nu s-a ranit,inca,dar sunetul se aude in toata scoala.Cu toate astea,nici un profesor nu i-a vazut.Chestia asta tine de aprox. o saptamana,dar pe 8 martie,unei colege i-a venit o idee. Fiind destul de interesanta,am pus in aplicare.Un baiat statea la etajul 2,la scara profesorilor sa vada daca vine cineva,unul statea la etajul 1,unul langa cancelarie,2 la sala de sport si alti 3 care carau salteau.Au reusit sa ajunga cu salteaua in clasa, insa se sunase si au trebuit sa ascunda salteaua. au bagat-o sub o banca si din fericire nici o profesoara nu a vazut-o.Salteaua au luat-o inainte de ora de istorie si in pauza de dupa au tinut-o ascunsa din cauza ca erau profesori pe hol. Urmatoarea ora era cea de tehnologie(toata clasa o uraste pe profa asta),profa a intrat in clasa, a facut prezenta,dar i-a sunat telefonul si a iesit.Unui coleg i-a venit ideea sa verse putin suc ca sa aducem mopul sa stergem stiind ca ea nu suporta mirosul de clor.Zis si facut,sucul era varsat,iar ea a intrat in clasa,dar a zis ca pleaca.Unui coleg mai nebun(o sa ii spun y) i-a venit o idee "mai buna", a dus o galeata si a varsat-o pe jos,toata clasa se umpluse de un miros puternic de clor,iar baietii nu ne lasau sa deschidem geamul ca se ducea mirosul.Profa s-a intors si a apucat sa ne dea o fisa sa o tragem la xerox dupa care a plecat.Mai erau 5 min pana la pauza si baietii si-au pus in aplicare maretul plan,au luat niste jaluzele vechi,l-au legat pe y de picioare,l-au infasurat in saltea pe care au legat-o cu alte jaluzele si au inceput sa il traga prin clasa dupa cre au iesit pe hol.Dintr-o data toti baietii au dat navala in clasa razand,pe hol se vedea directoarea care vorbea.Toti baietii intrasera inafara de y,dupa cateva secunde apare si el sarind din cauza ca inca era legat la picioare.Dupa ce directoarea i-a certat,ne-am continuat pauza ca si cum nimic nu s-a intamplat.Urmatoarea ora aveam romana si in timp ce profa vorbea cu noi de tema a intrat in clasa profa de tehno care a intrebat cine i-a facut "cadoul acela frumos de 8 martie".dupa ce baietii au marturisit,aceasta a zis ca ei vor fi ascultati in fiecare ora,si sa ne pregatim pentru ora urmatoare ca o sa ne faca un cadou la fel de frumos ca cel pe care i l-am facut noi.Asta a fost nazbatia noastra cea mai rea din a 8-a,cel putin pana acum.
Sper ca v-a placut.Scuze pentru greseli,nimeni nu e perfect.Nu prea o sa postez des,sunt a 8-a si e destul de greu cu examenul,testele,mediile etc. O sa incerc sa scriu cel putin o data pe saptamana.
CITEȘTI
Clasa mea nebuna
HumorIn aceasta carte o sa povestesc tot ce se intampla in ore la scoala si ce nebunii fac colegii mei. Cine e curios o sa citeasca,stiu ca vrei...