Heyy
Am abandonat o data cartea din cauza programului incarcat, atunci cand m-am reapucat, mi-am promis ca nu o sa mai fac acelasi lucru, but here I am...
Nu, nu am de gand sa continui povestea, nu am cu ce. Acea clasa, nu exsista in prezent, fiecare suntem la liceul lui, ne vedem de viata noastra, aproape ca nu ne vorbim.
Vreau sa le multumesc celor care mi-au citit si votat cartea, daca se poate numi asa. A fost un capitol important din viata mea, un lucru pe care l-am indragit extrem de mult.
Dupa toate promisiunile desarte pe care le-am facut, ma simt responsabila ca macar acum sa va ofer ceva- o incheiere.
Au fost 4 ani frumosi, plini de nebunie si de cei mai tari profesori. Z a ajuns la un liceu bun, unde este si una dintre prietenele mele bune. L-am mai vazut la o petrecere si pot sa va spun ca a ramas acelasi nesimtit ca intotdeauna. Y... dragutul nostru Y a ajuns la un liceu mai slab, nu ultimul, insa nu e printre cele mai bune. Inca se tine de prostii si a ramas acelasi baiat amuzant dintotdeauna. Chiar saptamana trecuta am primit o filmare cu el in care se urca in cupa de la un excavator. Cine misca excavatorul, l-a zdruncinat bine cat sa ii ajunga toata viata. Cred ca acum i-a pierit tot curajul. Eu, chiar daca am fost cea care observa totul si va povestea si aproape ca nu am participat la nicio intamplare din aceste povestiri, am ajuns destul de bine. Sunt la liceul dorit, la profilul dorit si pot sa spun ca sunt mai mult ca multumita cu colegii mei, nu sunt la fel de amuzanti, dar cu siguranta sunt cei mai tari.
Ma gandesc chiar sa scriu cate ceva despre tabara in care am fost, chiar este destul de amuzanta si cred ca v-ar placea, insa nu va promit nimic. Sunt o noua persoana, nu mai promit ceva daca nu pot sa ma tin de cuvant.
Am inceput sa scriu o serie de short stories, if you want, check it out :))
Asta e tot ce am avut de spus. Va multumesc si sper ca ma veti sustine in continuare in urmatoarele proiecte :)))
Bye-bye
CITEȘTI
Clasa mea nebuna
HumorIn aceasta carte o sa povestesc tot ce se intampla in ore la scoala si ce nebunii fac colegii mei. Cine e curios o sa citeasca,stiu ca vrei...