După ce Mal întelesese în final ca ea și Ben nu vor mai pot sa fie împreuna,ieși în gradină și o văzu pe Erica luându-l pe Ben în brațe. Însa nu asta era ceea ce o facuse sa izbucneasca în lacrimi. Ben o sarutase pe Erica.
Deci fugi și se întalni cu FairyGodMother care o întreba:
-De ce plângi?
-Nu contează. Spuse ea suspinând. Vreau sa merg acasa!
-Pe Insula Pierdutilor?
-Exact.
-Ești sigura?
-Foarte.
Înteleg. Îmi pare rau ca vrei sa pleci dar o sa îti respect deecizia. Vreau sa sti ca ne vei lipsi.
-Nu prea cred.
- Ai vreo dirința înainte de plecare?
-Da. As vrea sa aduc cate un cadou fiecarui raufacator si fiecarui copil de raufacator si ceva de mancare daca se poate.
Vrei sa o iei pe mama ta cu tine?
Nu. Deja este șoparlă nu vreau sa sufere si mai mult.
-Cum doresti. Mai vin si ceilalti cu tine?
-Îi voi întreba.
Cum Evie,Carlos si Jay acceptasera sa se întoarca pe insula,toți erau acum pe canapea despachetând și pregatind cadourile pentru ceilalti copii de raufacatori.
Între timp,Doug venise înapoi din tabara de "Geometrie plana."
-Buna,Ben!
-Doug,ma bucur sa te vad!
-Si eu! Mai sti ca participam la acel concurs de geometrie?
-Da......
-L-am castigat! Iar premiul cel mare sunt doua bilete pe Insula Pierdutilor.
-Pe cine vei lua cu tine?
-Pe tine! Ce am alti prieteni si nu stiu eu?
-Cand plecam?
A.....peste 23 de minute!
Ce?
Vii sau nu?
-Normal.
Într-o casuta albastruie mica traiau Ursula si ficele ei Emma si Evelyn care erau gemene. Diferenta era ca Evelyn avea mai nou parul mov cu suvite lila iar Emma era blonda.
-Evelyn,unde sunt hainele tale murdare?
-Pai,Emma sunt peste tot!
-Chiar si în ficus!?
-Da.
-Esti culmea!
Multumesc. Mi se spune des.
-Nu ma mir de ce!
-De ce vrei rufele mele?
-Ca sa le spal!
-Bine,aduna-le si spala-le!
În timp ce surorile se certau în continuare,sa ne îndreptam atentia asupra lui Hades si a fetelor sale Heather si Helena dar si a fratelui lor Hans care erau la cina.
- Si cat veți fi plecați? întreba Hans.
-Patru zile.
-As putea sa dorm la Austin?
- Nu,eu vreau sa stai acasa si sa ai grija ca surorile tale sa nu dea din nou foc la casa din nou!
-Dai si tu o data foc la casa si te judeca toți! spusera Heather si Helena în cor ridicandu-se.
-Fetelor,zise Persefona.
-Da, mama si se asezara jos.
La o distanta de trei case de Hades locuiau Mama Gottle,Austin(fiul ei) si Ally(fiica ei).
Gottle ramasese neschimbata în sensul ca era la fel de tanara ca in Tangled cand Rapunzel îi canta.
Cand îl nascu pe Austin aceasta observa ca el are parul ca Rapunzel îi canta asa ca îl crescu de parca ar fi cel mai minunat lucru de pe pamant insa,observa ca are parul normal.
Nu avea magie. Insa,vicleana Gottle se gandi ca daca ar avea o fata aceasta ar avea parul magic. Asa ca atunci cand observa ca Ally avea parul saten fu complet dezamagita.
Ally era o fetița minunata dar de cand împlini opt ani aceasta fu nevoita sa traiasca în pod iar din camera ei a fost facuta sala de oglinzi. Asa ca,Ally trebuia sa faca manacare, curat si sa învete zilnic. Activitatea ei preferata era sa citeasca tot felul.
La aniversarea de 14 ani a lui Austin în timp ce Ally spala vasele fredona melodia florii de aur din Tangled si varfurile ei stralucira. Apropiindu-se Gottle întineri din nou si de atunci doar pentru acest lucru/activitate era necesara prezenta lui Ally.