Taigi... LittleKaraChan. Štai tau istorija kuri prasideda ne klausimu apie mirtį.
Juk žinai, kad nebus juokinga. Bet... Koks skirtumas.
Taigi... Ši istorija skirta @LittleKaraChanP.s (d/v) yra mano draugės vardas, neviešinsiu tikro. XD
-----------------------------------
Aš kaip ir kiekvieną pirmadienį susirietusi svirduliavau už savo draugės (d/v), kai ji man pasakojo apie Trojos karą, o aš nevaldydama juoko gąsdinau iš mokyklos namo traukiančius pradinukus.
- Tai pavogė ar pagrobė?! - kikiandama paklausiau (d/v), kuri pažvelgė į mane kaip į psichopatę.
- KOKS SKIRTUMAS! - suriko ji ant visos gatvės priversdama atsisukti apie savo kates ramiai besišnekučiuojančias senutes.
Aš tik nudelbiau akis ir paspyriau akmenuką.
- Atsiprašau. (d/v)? Um... Vakar mačiau kaip Casti...
- NE! NE ELENA! NE TU TIKRAI NEKALBĖSI APIE CASTIELĮ IR NESPOILINSI MAN SUPERNATURAL!
- Bet... Aš maniau, kad tau patinka...
- Misha Collins, Elena, Misha. Įsidemėk. Ir... Nueikim suvalgyti kebabo.
- Aš niekada nevalgiau kebabo. -liūdnai tariau, priversdama (b/v) išplėsti akis.
- Kas tu tokia ir iš kur atvykai?!
- Um... Žmogus? - tariau ramiai žingsniuodama gatve.
- Žmogau... Tu butinai turi paragauti.
- Bet aš nenoriuuuu. - suzyziau kaip mažas vaikas.
(d/v) tik prunkštelėjo pagriebdama mane už palto rankovės ir temdama į kebabų kioską.
- Aš ten neisiu! Ne! Maldauju... - inkščiau vedama į raudoną ir įtartinai kvepiantį kioskelį.
- Tiesiog einam!
(d/v) įstūmė mane pro duris ir aš susigūžiau veriama pardavėjos akių.
- Negaliu patikėti, kad taip žemai nusiritau... -burbtelėjau.
- Laba diena. Ko pageidausit? - žiaumodama gumą paklausė už prekystalio stovinti pardavėja.
- Vieno mažo kebabo. - paprašė (d/v), verdama mane žudančiu žvilgsniu. - Na ką, Elena, kaip jautiesi?
Sugebėjau tik inkštelėti kaip nuskriaustas šuniukas ir baugščiai apsidairiau.Kai garuojantis kebabas jau buvo įsitaisęs tarp (d/v) rankų, aš lėtai traukiausi nuo jos.
- Nagi, Elena, nebus taip jau baisu
Ateeeeeik. Čia tik kebabas. - globėjiškai tarė (d/v).
- Ačiū nenoriu...
- Elena. Nebūk mažas vaikas!
- Exorcizamus te, Omnis Immundus Spiritus, Omnis Satanica Potestas, Omnis Incursio Infernalis Adversarii, Omnis Congregatio et Secta Diabolica, Ergo Draco Maledicte, Ut Ecclesiam Tuam Secura, Tibi Facias Libertate Servire, Te Rogamus, Audi Nos! - sušukau nebežinodama ko griebtis.
(d/v) kilstelėjo antakius negalėdama patikėti mano kvailumu.
- Rimtai, Elena? Egzortcizmas?
- KLAUSYK! AŠ NENORIU TO TAVO KEBABO! VALGYK GREIČIAU IR NUSTOK MAN JĮ KIŠTI PRIEŠ NOSĮ!
- Um.... Gerai... Pykčio protrūkis. -pilna burna sumaurojo (d/v)- Tu net nežinai ką prarandi.Taip ir baigiasi mano istorija apie mane ir kebabą.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kaip Aš Valgiau Kebabą Ir Kitos Pasaulinės Problemos
HumorKlaidos. Istorijos iš gyvenimo. Ir daug kebabų.