Efter at have øvet i noget tid kom vores lærer ind og sagde at vi gerne måtte tage hjem som vi gjorde.
Jeg havde pakket min ting og var gået hen til Anne og vi stod nu og snakkede lidt inden vi ville gå over til bussen, efter at havde stået og snakket i noget tid så jeg en komme omme bag ved Anne og der personen kom lidt tætter på så jeg at det var Charlie han tog en finger op foran munden som tegn på at jeg ikke måtte sige noget så det gjorder jeg heller ikke jeg begyndte bare at snakke videre ind til at jeg kunne mærker ens hænder ved mine hofter jeg fik sådan et stort chok at jeg først skreg og begyndte så at grine det samme gjorde Anne "Leo du gav mig et chok" sagde jeg efter jeg var færdig med at grine "det var også meningen" sagde han med et smil på læben "når men hvad laver i her tog i ikke hjem eller hen til jeres bus eller hvor i nu bor" spurgte jeg og kiggede på dem begge "jo men vi fik lov til at lave noget hvis vi havde lyst så vi blev enige om at finde jer" sagde Charlie og kiggede på mig og Anne "men vi har en bus vi skal nå" sagde Anne "med mindre" sagde jeg og kiggede på hende "vil i to med i byen" spurgte jeg Charlie og Leo om og de kiggede på hinanden "ja det kan vi vel godt" svarede Leo "okay så ligger vi vores tasker af ved Anne også tager vi toget til Esbjerg" sagde jeg og begyndte at gå hjem mod Anne sammen med alle de andre.
Vi havde været henne med vores ting og var lige stået af toget så nu var vi i Esbjerg, vi var gået ned mod gågaden for at kigge der nede der Anne sagde "kan vi ikke købe noget mad først" og kiggede så på mig "jo jeg er også sulten hvad med jer drenge?" Spurgte jeg dem "det lyder som en god ide" sagde de og vi gik vider ned ad gå gaden "hvor skal vi spise" spurgte jeg og kiggede på de andre "hvad med sunset" spurgte Anne "det kan vi vel godt" sagde Charlie, og vi gik ind på sunset.
Efter vi havde spist var vi gået ind i en tøj butik, eller vi tvang på en måde drengene med ind men til sidst overgav de sig.
Jeg havde fundet en masse tøj og skulle bare prøve det.
Jeg var gået ind i prøve rummet drengene og Anne stod udenfor og ventede på at jeg havde prøvet tøjet "Anne" spurgte jeg "ja" svarede hun og jeg åbnede døren "kan jeg havde den her på på sidste skole dag?" Spurgte jeg hende om hun kiggede på kjolen og begyndte så at smile "ja den er perfekt, hvad syndes i drenge" spurgte hun og kiggede på dem "jeg ved ikke om det her vil lyde mærkeligt men du er virkelig smuk i den kjole" sagde Leo "den klæder dig virkelig" sagde Charlie
(Kjolen er øverst)
"Skal jeg købe den" spurgte jeg dem om "ja gør det" sagde de alle og smilede til mig.
Jeg havde købt kjolen og noget andet tøj Anne havde også købt noget.
Vi var kommet hjem og var nu på vej op mod skolen igen der Anne sagde "Sidney hvordan vil du komme hjem der er ingen bus" hun kiggede på mig med et lille smil "jeg ringer til min far og spørg om han kan hente mig" sagde jeg til hende "B.A.M kommer i" hørte jeg en råbe og vi alle sammen kiggede i mod stemmen "ja vi kommer nu" sagde Charlie og kiggede tilbage på os "bor i ved dem" spurgte jeg og kiggede på drengene "ja" sagde Leo og kiggede på mig Gud han har enlig mega pæne øjne "okay 2 sek" sagde jeg og gik over mod hende "Irene kan jeg køre med her min far er på arbejde" spurgte jeg hende om "ja hop ind" sagde hun og gik selv ind i bilen "drenge kommer i, vi ses Anne" råbte jeg til dem og satte mig ind i bilen og kiggede ud, drengene sagde farvel til Anne og satte sig også ind i bilen, Leo sad ved siden af mig og Charlie sad på den anden side af Leo, "hvorfor køre du med her, altså ikke fordi jeg har noget imod det" spurgte Leo om "det er min venindes mor og de bor 2 min fra mig" sagde jeg og kiggede hen på Ham og så ud af vinduet igen "okay" sagde han og begyndte at snakke med Charlie igen.
YOU ARE READING
My new life with B.A.M
FanfictionSidney er en pige på 14 som bor i Danmark. En dag får hendes skole besøg af to drenge hvad der sker må i selv finde ud af