part three

102 4 1
                                    

sidneys synsvinkel

Jeg vågnede ved at jeg fik en besked hvor fra Maja hvor der stod du har 10 min mere stod der ikk, jeg stod op og gik igang med at tage min kjole på så min højhælede sko og til sidst make-up, så sagde jeg farvel og gik udenfor, lidt efter kom der en bil og jeg kunne med det samme se at det var Majas mors bil, jeg gik hen og satte mig ind "i reddede mig lige fra den værste cykle tur" sagde jeg og vi kørte op til skolen.

Vi var kommet til skolen fik lov til at øve tingene en gang også skulle vi optræde, vi var lige blevet færdig med at øve og det gik fantastisk så nu var det den ægte vare jeg gik og sang hele vejen hen til aulaen og det tager ca 2 min og gå der hen og jeg var virkelig i chok jeg skulle stå og synge foran andre for første gang i tre år det var virkelig mærkeligt at tænke på det, mens vi stod der henne sang jeg bare for ikke at glemme teksten, vi havde også øvet på en sang hvor B.A.M ikke skulle være med det er en sang der hedder 'ferie ferie ferie' og den synger vi hvert år så den var nem at huske.

Vi stod ved siden af scenen og ventede på at vi skulle op så det kunne gå igang altså med de optrædende, drengene bliv ved med at komme med positive ord for ikke at få mig til at bakke ud og det hjalp faktisk mere end jeg havde troet, lige inden At vi skulle på så tog Leondre min hånd og gav den et klem også gik vi op på scenen, mig og Leondre begyndte at synge også gik resten fint vi pjattede rundt på den plads af scenen vi kunne og de andre klasser de stod og dansede det så ikke ud til at der var nogle der sad ned.

Der jeg var igang med at synge det sidst kom begge drenge hen på vær sin side af mig tog en arm om min hofte og blev der indtil jeg havde sunget færdig, der jeg var færdig tog jeg en arm om begge drenge og vi lavede et gruppe kram og trak os ud af det igen og kiggede så ud på de andre og alle sammen begyndte at klappe og huje og jeg smilede bare og kiggede på Leo og smilede så lidt mere han smilede tilbage og jeg gav Leo et kram for sig selv og det var virkelig perfekt han holde mig tæt ind til sig og jeg gjorde det samme altså jeg gad ikke miste dem de skal jo snart på Tour og så ser jeg dem nok ikke igen.

Jeg begyndte at græde glædes tåre der jeg trak mig ud af krammet med Leo og han smilede af mig ligesom Charlie gjorde. Vi gik ned fra scenen igen også snakkede vores inspektør igen jeg så min storesøster stå henne ved en af pælene så jeg valgte at gå derhen inden jeg skulle op på scenen igen for at synge kor sammen med de fleste andre på holdet eller i hvertfald pigerne, jeg kom hen til min søster og hun gav mig et kram "du gjorde det virkelig godt" sagde hun og trak sig ud af krammet igen "tak men jeg må hen til de andre igen" sagde jeg og gik hen til dem.

Vi skulle op på scenen igen for at synge kor på 'ferie ferie ferie' og ellers ikke andet fordi så var vi færdige, der vi var færdige gik vi alle ned fra scenen jeg var den sidste der skulle ned fordi jeg stod længst væk fra trappen, der jeg skulle til at gå ned blev jeg skubbet op igen af min søster og så stod vi bare der oppe jeg hviskede til hende "hvad skal vi her oppe" "det ved jeg ikke" svarede hun min lille bror kom også op og min anden søster hvor har de fået fat i hende henne, tiden gik og vi havde stået her i nogle minutter der inspektøren kom op "som i ved er de her kære børn søskende og de har en bror som ikke kunne være her men Sidney jeg er sikker på at han ville være stolt-" jeg havde fået tåre i øjnene og det havde de andre også, "-men vi har en overaskelse og det var ikke vores ide det var de der drenges ide-" sagde han og pegede hen på Leo og Charlie, jeg smilede til dem og de smilede tilbage også sagde inspektøren noget igen "-er dem der står i midten søde at flytte sig lidt så vi kan se hele vejen ned dem der var i midten flyttede sig ud til hver sin side og der kom en skikkelse frem nede for enden jeg kunne med det samme se at det var Magnus, jeg hoppede ned af scenen og løb over til ham og gav ham verdens største kram og begyndte at græde lige så stille kom de andre også hen for at kramme ham, men jeg vil ikke lyve jeg tror det er mig der har savnet ham mest. Vi havde alle sammen fået sagt Hej til ham og vi var nu kommet hen til vores plads igen Magnus gik med mig hen til Leo og Charlie "tak drenge det betyder meget at i hjalp med at forberede det" sagde han til drengene "det var så lidt hvis det kan gøre Sidney glad" sagde Leondre og kiggede på mig jeg smilede til ham og han gengældte det.

Det var blevet tid til at sige farvel til alle sammen men det der med at jeg skulle over til min mor lige efter vi var færdige her.

Jeg havde sagt farvel til mine venner i 9 og dem der skulle på efterskole i 9 så nu manglede jeg kun Charlie og Leo, men jeg kunne ikke finde dem jeg havde kigget over alt men kunne ikke finde dem så jeg gik over til Maja "har du set Charlie og Leo" spurgte jeg hende om "ja de er lige gået de skal hjem" sagde hun og begyndte at snakke med nogle piger fra 9, jeg gik udenfor for at se om jeg kunne finde dem der min storebror kom bag mig "Sidney vi skal over til mor" sagde han og kiggede på mig "jeg skal lige sige farvel til Charlie og Leo" sagde jeg og kiggede rundt på skolen igen "ved du hvor de er" spurgte han "nej"sagde jeg mens jeg stadig kiggede rundt "bare giv mig 10 min" sagde jeg og kiggede på ham med hunde øjne "fint 10 min men så skal vi altså også køre" sagde han og gik ind igen.

"10 min til at finde to drenge det kan jeg da godt klare" sagde jeg til mig selv, det første jeg gjorde var at løbe over og kigge på parkerings pladsen ved hallen, men de var der ikke så løb jeg over til den parkerings plads ved overbygningen og i det jeg kom der hen drejede deres bus ud af parkerings pladsen og jeg kunne lige så stille mærke noget koldt glide ned af mine kinder og jeg begyndte lige så stille at græde, jeg havde stået og kigget ud i det blå i noget tid der jeg kunne høre min bror kalde på mig og sagde at vi skulle hjem til min mor, jeg vende mig om og gik hen til bilen og tørrede tårerne væk, der jeg kom hen til bilen satte jeg mig bare ind tog mine høretelefoner i og satte bars and Melody på hvilket nok ikke ville være den bedste ide men jeg gjorde det alligevel også var vi på vej.

Leondre's synsvinkel

Vi var lige blevet helt færdig og skulle nu hjem vi kunne ikke nå at sige farvel til så mange og der vi skulle sige farvel til Sidney kunne vi ikke finde hende, vores manager ting kom og sagde at vi skulle afsted så vi gik ud til bussen og var klar til at køre og det gjorde vi så, jeg havde det dårligt med at vi ikke havde sagt farvel til Sidney og det tror jeg også Charlie havde.

"Hey Leo er du okay" spurgte Charlie mig om "ja jeg har det fint men tænker stadig at vi burde at være bliver lidt længer så vi kunne havde sagt farvel til Sidney" sagde jeg til ham og han nikkede bare og sagde "Leo føler du noget for Sidney?" Jeg kiggede lidt ud af vinduet også hen på ham igen "ja måske lidt men jeg Tror ikke at det ville gå alligevel altså vi bor så langt fra hinanden og vi har vel mistet kontakten vi har ikke hendes nummer" sagde jeg og kiggede på Charlie "men vi har Majas" sagde Charlie og smilede "jamen så skriv til hende" sagde jeg til ham og han gjorde det. efter vi havde kørt i noget tid stoppede bussen og vi kørte ind i siden ved motorvejen, jeg rejste mig op og gik hen til chaufføren "hvad er der galt" spurgte jeg ham om og han kiggede på mig og sagde "punkteret dæk" og med det gik han ud ad bussen og vi gik med. Vi havde holdt her i lang tid vi havde det ekstra dæk men ikke værktøjet til det så her kunne vi vente indtil at chaufføren fandt ud af noget.


My new life with B.A.MWhere stories live. Discover now