...

14 1 0
                                    

Era seară... Stând în pat aud deodată o bătaie în ușă. M-am găndit că poate a venit prietena mea la mine să ne facem de cap fiindcă eram singură acasă, așa că am coborât să deschid. Foarte ciudat a fost că nu era nimeni, dar mai ciudat a fost că pe prag era un bilețel pe care scria cu sânge "I see you". M-am gândit că e vreo glumă proastă așa că am urca înapoi la etaj în  camera mea unde am dat muzica la maxim. Am început să s-ar pe pat, dar am simțit 2 mâini ce m-au împins și am căzut. Sub pat era încă un bilet pe care scria "I still see you". Bun, de data asta mă speriasem cam tare... Mă uit în jur, dar deodată aud bătăi în ușa dulapului. Speriată la culme, am deschis ușa si a căzut un alt bilet pe care era scris dezordonat (parcă în grabă) "Do you want to see me?"... Am început să țip de frică și cineva m-a luat de mână. M-am întors cu o strângere de inimă deoarece Cunoșteam mâna, părea cunoscută atingerea... Era sora mea mai mică care a început să îmi vorbească: " Nu îți fie frică, mie nu îmi este! Îmi aduc aminte cât de mult iubeai engleza și te străduiai să mă înveți... Vreau să fii mândră de mine, acum sunt într-un loc mai bun! Lumea asta crudă nu e pentru noi, Dumnezeu e dezamăgit de oamenii aceștia! După moartea mea nu ai mai crezut în El, dar El există, are grijă de mine! M-a luat de aici pentru că locul meu nu era aici, la fel cum nici locul tău nu e aici pe pământ! Dumnezeu are planuri mai bune pentru noi, îngerii trebuie să fie în cer, nu în Iadul acesta! Pregătește-te, nu te voi lăsa pe tine aici, Vom veni după tine! Te iubesc mult, spune-i lui mami că o iubesc și pe ea mult! Îmi e dor de voi, de tati îmi e dor mai mult... El e în Iad, îmi e greu să spun asta dar merită... Trebuie să plec, ne vedem curând!". Am început să plâng și să șoptesc "mi-e dor de tine, și eu te iubesc surioara mea...!" Atunci mi-am dat seama că am greșit când l-am insultat pe Dumnezeu, el a luat-o pe sora mea doar pentru că locul îngerilor e în Rai.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BilețeleleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum