Ceznem da ti kazem najlepse reci koje znam. Uporno skupljam svaku sitnicu o tebi i zakljucavam je zajedno sa ostalim stvarima u kutiju zelja i snova.
Otvorim po nekad istu tu kutiju i sitnice iskoce i povrede mi oci. Ne, ne placem, to mi muskarci ne radimo. Za sve je kriva ta prokleta kutija.
Uzimam staru sliku, nas dvoje, zagrljeni, ja nemam ove bore, ti nemas sedu kosu. U pozadini vidim zvucnik okacen na zid i poznata pesma krece lagano da svira samo da me seti na one mlade dane. Pesma mi bruji u glavi, i cujem davno zapisane rime McN-a. Drhtave ruke same zaigrase a lice kao po naredbi preuzima blazeni osmeh momka sa slike. Isti taj momak u ranim 18-im jos uvek je ziv u meni. A onda mi pogled pada na levu stranu slike. Tu si, nasmejana, stisnuta u moj crvst zagrljaj i tu je onaj pramen koji se uvek izdvajao iz tvoje bujne kose i golicao moj vrat. Sirok osmeh i izrazene jagodice sa blagom rupicom u obrazu ni danas me ne ostavljaju ravnodusnim. Ljupka cura sa sarenim ocima. Pravi mali andjeo. Ne znam ni sam koliko dugo poput ludaka sedim na sred sobe i gledam fotografiju, trznuo me je zvuk telefona. Zvao me je doktor. U bolnici si, kaze: 'opet se boris' To si ti, borac! A ja ? Ja nisam cak ni dovoljno jak da ti kazem ono sto celog zivota cutim. Nekako kad god bih krenuo da ti kazem ti bi me preduhitrila i rekla:,znam duso' Procitala bi me poput stare omiljene knjige. U putu sam a kroz glavu mi prolaze samo ona secanja i precutane reci koje nisi nikad cula. Resio sam najdraza, priznacu ti. Opisacu ti najlepsim recima koje imam u svom recniku ono sto sam osecao svih ovih nasih godina. Ulazim u bolnicu i poznati miris lekova uvlaci se u moje nosnice, pogledom trazim broj tvoje sobe i bas onda kad ga ugledam primetim grupu lekara oko sobe. Kazu predala si se. Ne slusam ih i ulazim u sobu, klecim na kolena i priznajem ti, sve one nade, zelje, snove, planove. Sve reci hvale i svaku utehu. I bol koju osecam trenutno, i nju ti priznajem.
Ako ste videli dno moje duse onda ste u potpunosti razumeli izvor moje ceznje. I ako je otvoreno svima, prozirno jezero ima nepoznate dubine koje ni ronioci ne poznaju.