{rein}
ik kom zo zeg ik, ik loop de trap op naar mijn kamer, ik ga op mijn bed zitten, ik denk de heletijd aan Cindy, dan gaat mijn telefoon, ik wil wegdrukken maar zie dat het Cindy is,'' hey zeg ik, hoi zegt ze zwakjes, hoe gaat het nu met je? Vraag ik meteen bezorgt, beter dan hiervoor zegt ze, wat was er nou gebeurt tussen jou en die vriendin? Vraag ik, oh dat, dat was niks bijzonders, ik geloof d'r niet maar vraag niet verder, eh... Rein'' begint ze, ja, wat is er?, sorry dat ik er vandaag niet was, ik vond het super lief dat je naar mij toe kwam zegt ze, zolang ik je blij kan maken doe ik dat! Zeg ik, een kleine awh... verlaat haar mond, Rein kom je nog?? Hoor ik Nils vragen, eh Cindy ik moet gaan, Nils roept me zeg ik tegen haar, oh oké zegt ze, ik hang op en ren naar beneden, wat is er vraag ik, we gaan eten, waarom bleef je zo lang op je kamer? Vraagt Daan, ja sorry Cindy belde me zeg ik snel, en hoe gaat het met haar? Vraagt Owen, beter dan eerst, de jongens knikken, dan lopen we naar de keuken en gaan aan tafel zitten, als we klaar zijn gaan we televisie kijken, ik heb een Appje van Britt zegt Owen trots, wat staat er? Vraag ik gelijk, met hoop dat er nieuws over Cindy is, er staat of we morgen kunnen komen, iedereen stemt in. Na een tijdje gaan we naar bed, langzaam val ik in slaap. ** tuuttuuttuut doet mijn wekker, ik sla mijn wekker uit, waarom heb ik mijn wekker gezet op zondag vraag ik in mezelf, vast vergeten uit te zetten. Ik pak een setje kleding uit mijn kast en stap onder de douche, na 5 minuten stap ik er weer uit, ik kleed me aan, dan loop ik mijn kamer binnen, daar liggen de jongens nog te slapen, ik laat me vallen op mijn bed, ik pak mijn mobiel en open twitter, ik tweet wat mainiacs, dan krijg ik 2 een berichtje, ik open Whats App. Het is een berichtje van Cindy,Cindy: je bent echt een loser, ik hoef je nooit meer te zien!!
Rein: huh? Wat is er?
Cindy: je denkt echt dat je alles bent, omdat je in mainstreet zit, maar je bent een eikel, je voelt je vast high Class, maar dat ben je niet!
Rein: waar heb je het over? Ik voel me niet high Class ik ben gewoon normaal net als ieder ander mens.
Cindy: ik hoef je nooit meer te zien waag het niet om straks te komen..
Cindy gaat offline, wat was dat? Heb ik iets verkeerds gedaan?
{Marleen} ik ben net naar Cindy gegaan, als zij er niet voor wilt zorgen dat Rein met mij afspreekt dan zorg ik er wel voor dat Rein niet meer met haar wilt afspreken, ik heb net met hem geappt namens Cindy, natuurlijk heb ik de gesprekken tussen ons weer verwijdert, zodat Cindy het niet kan zien, ik ga straks naar Rein misschien dat hij iets samen met mij wilt doen.
Het is 15:00 ik trek mijn jas en schoenen aan, ik stap op de fiets naar het huis van Rein, na een half uur fietsen sta ik voor zijn huis, ik haal diep adem en bel dan aan, na een paar seconden doet Rein de deur open, hoi! Zeg ik, hoi zegt hij, ehm.... Ik wou even vragen of jij wist hoe het met Cindy gaat want ze wilt me niet meer spreken lieg ik, oh ehm.. weet ik niet, ze wilt mij ook niet meer spreken zegt rein, maar de jongens zijn nu bij haar, dus als je wilt mag je wachten tot ze terug komen dan weet je hoe het met haar gaat, ja graag dankjewel zeg ik, Rein laat mij binnen, ik trek mijn jas en schoenen uit en ga op de bank zitten, jij bent toch Marleen? Vraagt Rein, ik knik, wat was er nou gebeurt vorige keer? Ehm niets bijzonders zeg ik snel, Rein kijkt me raar aan maar zegt niks, zullen we wat leuks doen? Vraag ik, ja is goed de andere komen ook zo zegt Rein, de andere? Vraag ik, ja Nils, Owen en Daan, maar als je zonder de jongens wilt kunnen we een andere keer afspreken zegt Rein lief, nee het lijkt me super gezellig en leuk zeg ik snel..
vinden jullie het nog leuk??
ly all x
JE LEEST
THE BIG DREAM. {ft mainstreet}
Fanfictioncindy is een vrolijk meisje, maar wat gebeurd er met haar als het blijkt dat ze ernstig ziek is? voltooid