Merhaba millet.Nasilsiniz?Hayat nasil gidiyor ? Kararsizlik ile ilgili dusundunuz mu ? Bu soruyu sonra cevaplarsiniz.Simdi konumuz umutsuzluk . Duygulari genel olarak ifade etmek , anlatmak zor bir is . Cunku umutsuzluk herkesin yasadigi,dusundugu,tahmin ettigi seylere gore farkli anlatilabilir. Nasil baslasam diye dusunuyorum . Buldummmm.....
Umutsuzluk insanin hayal kirikligi duygusuna cok benzerdir . Mesela bir sey yaparsin ama bir anda bir sey o yaptigin seyin mahvolmasini saglar ya da mahvolacagini dusunmeni saglar. Yaptigin sey ile ilgili umutsuzluga kapilirsin. Bir daha o olayin dogru duzgun olmayacagini dusunmek o olayla ilgili hayal kirikligina ugramaktir. Umutsuzluga kapilirsin istedigin sey olmadigi icin . En kotu an budur.
Peki bu durumda ne yapmali . Pozitif dusunun demicem . Tamam belki dicem ama sadece pozitif dusunun demicem . Savasmayi dener misiniz ? Bence savasmalisiniz . Hayallerinizi,isteklerinizi yikmalarina izin vermeyin. Eger yiktilarsa pes etmeyin . Yiktiklari kuleyi tekrar insa edin . Tabikide bir anda olmucak bu kule . Zaman alicak . Ama umutsuzluga kapilmanizdan iyidir . Sizin umutsuzluga kapildiniz ya da kapilicaginizi dusundugunuz zamanlar ya da olaylar oldu mu ? Yorumlarinizi ve mesajlarinizi bekliyorum ...