Besslising en ontdekking

540 13 0
                                    

Ik kan me absoluut niet concentreren. Ook nog eens bij mijn slechtste vak, geschiedenis. Ik dacht telkens aan de tekening. Wat is dat voor man? Waarom ons? Of mij? Opeens schiet me iets te binnen. Als dit geen grap is en echt gevaarlijk, moet ik mijn vrienden niet in gevaar brengen! Ik zette mijn boek omhoog, zo kon ik met mijn mobiel er achter en whatsappte Carla, Chris en Emmie in een groepsgesprek. ''Het lijkt me beter om vanavond wat anders te gaan doen. Het is vast toch allemaal een grap.'' Al snel kreeg ik antwoord van Carla: ''Je hebt wel gelijk. En ik heb best veel huiswerk...''
 Chris: ''Ja oké, ik ook. Ben trouwens al vrij.''
 Emmie:''Me tooo. Heb super veel huiswerk, rot leraren. Wil ook vrij zijn! En heb morgen proefwerk. Doei! Xxxx.''
 Carla: ''Tot morgen, xxx.''
 Chris:''Succes met huiswerk enz. iedereen. X.''
 Ik antwoordde: ''Dankjewel, xo.''
 Vanavond ga ik erheen.
 Eenmaal thuis ging ik achter de computer zitten en zocht op google. Maar waar moet ik op zoeken? Ik zoek op: 'man met wit gezicht'. Hmm, dit is het niet. Ik zoek nog eens op'man met zwart pak en wit gezicht.' Geen resultaten. Misschien in het engels. 'Man with black suit and white face.' Ik krijg heel veel afbeeldingen. En inderdaad van wat ik zoek. Ik klik op een afbeelding die precies op de tekening op het papier lijkt. Ik kom op een site. Het is een soort blog. 'mijn ervaring met The Slender Man.' Slender Man? Ik scroll en beetje naar beneden. Er staat een heel verhaal bij en 2 foto's. Ik kijk naar de foto's en schrik. Het zijn precies dezelfde foto's als op dat briefje in het bos. Eronder staat: 'It is just a game. Find the pages or you won't survive The Slender Man.'

The Slender Man (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu