De vakantie van Zweinstein is weer begonnen. Harry gaat terug naar de Duffelings
Natuurlijk Harry thuis ze zeggen niks alleen oom Herman schreeuwt: naar je kamer!! Harry gehoorzaamd...
Hij zet de kooi van Hedwig op z'n kastje en hij gaat alvast stiekem z'n huis werk maken.
De volgende dag gaat Harry naar beneden om te ontbijten, oom Herman schreeuwt weer iets maar veder is het normaal totdat Harry tante Petunia ineens hoort praten over dat ze Harry naar een pleeg gezin willen sturen! Harry denk ik zeg wel niks straks moet ik nog naar tante Margot!
Harry gaat weer naar boven hij schrijft een brief aan Ron " Hi Ron kan ik bij langs komen de laatste week? Heb wat belangrijks te vertellen" Harry stuurt Hedwig weg en en gaat dan weer fantaseren over Zweinstein en z'n vrienden......
Het word snel avond de volgende dag is Dirk jarig. Ze gaan naar de dierentuin eigenlijk zal tante Margot op hem passen maar die bleek een gebroke been te hebben. Dus moet Harry alleen thuis blijven, Harry denkt perfecte moment om naar Ron te gaan! Ik laat wel een briefje achter ofzo. De volgende dag is Harry met zijn hut koffer bij de wemels. iedereen is erg blij dat Harry er weer is (vooral Ginny)
Hermelien blijkt er ook te zijn, Ron vraagt: wat er was Door de brief was hij erg bezorgd Harry zei: kom mee. Nou ik hoorde de Duffelings zeggen dat ze mij naar een wees huis wilden sturen! Dat wil ik niet dan moet Hedwig weg!! Hermelien en Ron bieden allebei aan dat het bij hen kan maar harry weet niet of hij dat zo prettig vind maar.. maar.. vinden de duf.... Harry doe niet zo bang! Ron! Het gaat om Harry z'n veiligheid!
Ze worden moe na al het gediscussieer en ze mogen morgen al naar Zweinstein!! Dus ze gaan vroeg slapen
Ze gaan al vroeg naar het perron Fred, George, Percy en Ginny
Naar een paar uurtjes zijn ze er ze zien meteen Loena! Die zit bij de andere afdeling bij Ravenklauw.
JE LEEST
Hoe Ik Harry Potter zou Schrijven!
FanfictionHoe ik zelf als ik de schrijfster was Harry Potter zou schrijven (In het kort)