De grote vakantie begint bijna Harry ziet er nu al tegen op. Harry, Hermelien en Ron gaan naar Zweinsveld om het jaar goed aftesluiten. Harry staat op het station ziet oom Herman en loopt er naar toe ze zeggen niks tegen elkaar, toen Harry thuis was ging het niet anders als normaal er werd tegen hem geschreeuwd wat hij moest doen etc. Harry ging op z'n kamer maar z'n bezem poetsen met de zet die hij van Hermelien had gekregen. Hij hoorde oom Herman en tante Petunia praten over het weeshuis Harry wilde gewoon bij Sirius z'n peetvader wonen! Harry kan het niet meer aan horen hij gaat maar slapen.
Harry is de volgende al weer vroeg om het ontbijt te maken. Maar natuurlijk vinden tante Petunia oom Herman en Dirk het weer niet goed...Harry gaat de volgende dag chatten met Ron en Hermelien is er ook het duurde lang voordat Ron Door had Hoe de telefoon werkte.
Harry: hey jongens! Waarom hebben jullie geen uil gestuurd?
Ron, Hermelien: nou wil je echt dat we Koe sturen?!
Harry: beter dan niks! Ik weet niet of ik nou naar een weeshuis moet of niet... IK WIL GEWOON NAAR SIRIUS!
Ron, Hermelien: harry Fred en George komen je wel ophalen van het weeshuis maak je geen zorgen!!
Harry: ik weet het niet hoor... O nee Herman komt naar boven ik moet gaan!! Sorry jongens! Ik spreek jullie nog!
HARRY BENEDEN NU WE RIEPEN JE AL DE HELE TIJD!!!!!
Harry! Je gaat naar de peetvader ofzo we kregen heel veel post dat je naar je peetvader kon dus hup het huis uit neem al je rotzooi mee over
10 minuten sta je buiten!! Je zoekt zelf maar uit hoe je er heen gaat!!
Harry denkt: YES SIRIUS IK KOM ER AAN!!!_________________________________________
En hoe vonden jullie het?? Moet ik dorgaan met dit verhaal of niet? En sorry dat het zo kort is ik heb niet zo veel tijd! Sorryyy❤
JE LEEST
Hoe Ik Harry Potter zou Schrijven!
FanfictionHoe ik zelf als ik de schrijfster was Harry Potter zou schrijven (In het kort)