Naar Sirius!!

35 7 8
                                    

Harry word het huis letterlijk UITGESCHOPT! Hij dacht: ik weet niet eens waar sirius is!! Maar geluk kwam daar de redder in nood: de Collecte bus! Harry stapte in hij was gelukkig al een keer met de collecte bus geweest dus hij wist dat hij zich goed moest vast houden! Later hoorde hij het enge hoofd het huis van de orde! Harry ging eerst niet uitstappen toen feluisterde het hoofd
Hier is sirius harry stapte uit had geen idee waar hij heen moest toen schoven opeens 2 huizen uit elkaar harry dacht dat moet het huis wel zijn!
Harry ging naar binnen toen kwam er ineens een enge Perkamentus spook op Harry af!! Toen kwam sirius: Harry rustig dat is de beveiligen dan zal de geer van het duister meteen weg gaan! SIRIUS!!! Sirius liet de stamboom van de familie Zwart zien. Sirius zei Harry ga maar naar boven daar is een verassing voor je!
Het bleek dat Hermelien, Ron en Ginny daar waren. Harry kon nog een weekje met Sirius, Ron en Hermelien wat ze moeten alweer naar school! Ze gaan naar station 9 3/4 maar toen opeens vloog Koe weg! Uit z'n kooitje! Neeeehh KOE KOM TERUG de trein vertrekt over 7 minuten! Ron ik moet eerlijk zijn Koe is een lief en levendig uiltje hoor MAAR ZO DRUK EN IRRITANT als we de trein missen ik ga niet weer met de vliegende auto! Gelukkig kon Ginny goed met Koekerkoekus opschieten en had hem in 5 minuten te pakken! Ze hadden nog 2 minuten om in de trein te komen! De trein ging echt 55 seconden weg! Ze hadden het net gered! Ze gingen hun gewaad aan trekken, de trein reed langzamer iedereen stapte uit Draco Malfidus, korzel en kwast. Harry deed z'n onzichtbaarheidmantel om Korzel en kwast gingen weg Draco bleef en zei: niet netjes hè potter afluisteren? Niet geleerd van je mama oh wacht.. die heb je niet! Hij liet harry struikelen keek even onder de onzichtbaarheidmantel en deed hem weer over hem heen toen kwam Loena, Loena Leeflang. Ze zei hé Harry wat doe je hier? Alle koetsen zijn al weg. Oh Loena sorry het was... maakt niet uit Harry kom we gaan naar Zweinstein. Loena sorry dat we nu moeten lopen. Maakt niet uit hoor Harry!

\_______________________________________/
Sorry voor dit ontzettend boring/ korte hoofdstuk😓 ik wist niet zo veel meer te schrijven bij dit hoofdstuk maar als school begint staan er weer nieuwe avonturen te wachten!!

Hoe Ik Harry Potter zou Schrijven!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu