Puncte slabe:
Clanul Râului-Pisicile din Clanul Râului sunt prea bine hrănite (un pic 'grase'😂 nici chiar asa) si deaceea sunt mai lente ca ceilalti.
Clanul Vântului- Nu sunt asa de puternice din cauza ca ei nu au copaci pe teritoriul lor ca sa se pot antrena.
Clanul Umbrelor-Ei se cred mult mai curajoşi si puternici decat sunt cu adevarat.
Clanul Tunetului-?
Avantaje:
Clanul Râului- Pisicile pot înota.Clanul Vântului- Pisicile sunt mici si suple si rapide. Si nu e asa usor sa le iei urma, doar dacă vantul bate in direcţia ta si aduce mirosul lor de iepuri.
Clanul Umbrelor-Nu sti ce trucuri murdare pot folosi cand te ataca si nu le poti ghici miscarile.
Clanul Tunetului-?
Comportament&Personalitate:
Clanul Râului- Pisici multumite si hranite si iubitoare de lucruri frumoase. Unele pisici colectioneaza chiar si scoici si pietre din rau si le pun langa cuibul lor.
Clanul Vântului-Pisici mereu nervoase si extrem de loiale si le poti rani foarte usor. Asa ca ai grija ce spui unei pisici din Clanul Vantului.
Clanul Umbrelor-Pisici cu chef de cearta si nerabdatoare sa isi mareasca teritoriul. E singurul clan care vaneaza noaptea.
Clanul Tunetului-Vanatori excelenti. Pe timp de pace sunt respectuoase cu celelalte clanuri. Dar sunt mereu fara frica si pregatite cand vine vorba de o lupta.
Hrana specifica clanurilor:
Clanul Râului-Pesti
Clanul Vântului-Iepuri
Clanul Umbrelor-Soparle, reptile, gunoiul oamenilor
Clanul Tunetului-Veverite, soareci, pasari
Clanul Norilor-PasariTeritorile:
Clanul Râului-Putini pomi, malul raului. (De mult timp existau certuri despre Stancile Soarelui cu Clanul Tunetului )
Clanul Vântului-Campii intinse
Clanul Umbrelor-Mlastina
Clanul Tunetului-Padurea (daca nu sunt sub padure, se simt descoperite.
Clanul Norilor-Stanci, pietre(CLANUL Sangelui) nu este decât o gramada de pisici fara credinta care nu vor decat sa verse sange. Liderul lor este doar o pisica mai puternica decat altii care nu ii pasa de nicio pisica. Nu au nicio regula dupa care sa se tina. Pot spun doar astea despre ei:
Punct slab: Nu au credinta.Avantaj: Rautatea lor nu ii impiedica de la a omorî pe cineva. NU au mila si deaceea e mai usor sa ii omoare pe altii.
Teritorii: Unde vor ei. Mai exact in cartierele bipezilor.
Comportament&Personalitate:
Rele, criminale, nemiloase, neprietenoase, necredincioase adică pur si simplu toata rautatea posibila.
Hrana: Gunoiul bipezilor(oamenilor)
Victime:Pisici&caini.
Clanul meu preferat este Clanul Tunetului. Care este clanul vostru preferat si de ce?
CITEȘTI
Warrior Cats(Pisicile Razboinice)
SonstigesDeoarece sunt putine carti traduse in romana, m-am gandit sa fac o carte cu Facts si Q&A despre Pisicile Razboinice. Eu am citit aproape toate cartile in germana. Imi cer scuze daca numele pisicilor nu sunt traduse corect.