Merhaba ben serkay aapık diyorum bakın sapık diyorum taylor sürekli arıyor ben seni sevmiyom diyom amaaa herneyse canım sıkıldı ben cafeye gittim arabama yöneldim kapıyı açtım gene taylor gene. Direksiyonu sıkıca kavradım ve cafeye gittim müzik dinliyordum biriyle çarpıştık kahvesi yere döküldü pardon dedim oda önemli değil dedi. Yoo olurmu isminizi sorabilirmiyim? Damla ben bunu telafi etmek isterim numarnızı verirmisiniz? Kayıt et 05.......... By by o kızda bir şey vardı. Diğer birlikte olduğum kızlarda bu kadar duygu hisettmemiştim onda bir şey var Hiç sevmediğim bir duyguydu o duygu geldimi peşimi bırakmıyordu. Düşünmeden duramadım birkaç kere aramayı düşündüm Ama sabah aynı kafeye gittim direksiyonu sıkıca kavramıştım çok hızlı gördüm bir an önce varmak için o kızı da kafede görmüştüm çok mutlu gözüküyor Dün yanında da bir erkek vardı O yüzden pek yaklaşamadım yanına gittiğimde beni Hatırladınız mı diye sordum Evet dedi Siz eki olan kahve borcunu ödeyebilir miyim dedim O da olur dedi Kahvemizi içtik kahvemi içtikten sonra dağıldık eve gittiğimde gene düşünmeden duramadım O yanındaki erkek yüzünden o kızı açılamamıştır inanmıştım O kızın beni sevmediğini inanmıştım artık ilk görüşte aşk olur muydu hiç ama ben sevmiyorum işte ben de ona aşık değilim Sadece biraz hoşlanmam vardı Ve bu kadar Arkadaşlar bu bölümde bu kadardı Umarım beğenirsiniz bay bay.