Dnes sa v škole fotíme. Budem mať fotku s mojimi bff Ali,Kate a Jenny a potom s celou triedou. Zrazu mi zapípa sms. Nieeee. Zas on.
Xboy: Pekné fotenie
Xgirl: Ďakujem?
Xboy: Prečo otáznik
Xgirl: Ako to vieš?
Xboy: Normálne
Xgirl: Ja musím končiť ,ahoj
Xboy: Ahoj
Po škole si rýchlo zapnem wifi.
Xboy je online.
Xboy: Ja iba že sorry, že som ťa otravovalXgirl: Nevadí
Xboy: Nudím sa
Xgirl:Aj ja
Xboy: Chcel som ti navrhnúť či sa stretneme ale uvedomil som si že ty by si ma spoznala a bol by to trapas.............
Xgirl: Nebol
Xboy: Ale bol
Xgirl: Ja chcem vedieť kto si
Xboy: Veď sa vidíme skoro každý deň
Xgirl:😳
Xboy: No dobre
Xgirl: Jeeej ďakujem
Xboy: Nz
Vážne? Nemohla som tomu uveriť. No aj tak. Jupiiiiii. :):):):):):)
Xboy: Dnes o 17:00 pri škoke ok?
Xgirl: Dobre☺
Xgirl: Už je 16:34 tak ja už sa musím chystať ahoj
Xboy: Ahoj
Trochu sa bojím. No idem do toho. Keď prídem na misto stojí tam Jack môj spolužiak ktorý sa mi páči. Skoro omdliem. Neverím tomu. Pozdravím ho a začnem bežať preč . Kam? To neviem ani ja. To není určite ten anonym. Keď som sa spamätaľa zistila som, že bežím k mostu. Pri moste bolo zistených niekolko únosov. No na šťastie bolo ešte svetlo. Približne 50 metrov od mostu som sa otočila a bežala späť k škole. Ešte stále tam bol Jack. Prišla som k nemu a spýtala sa ho čo tu robí. On mi vysvetlil, že on je ten anonym. Spýtala som sa ho či je naozaj do mňa odpovedal, že áno. Ja som mu tiež vyznala svoje "city". Potom sme si zašli na coca-colu do neďalekej reštaurácie. Porozprávali sa o zaujmoch atď.. Domov ma odprevadil. Za týždeň mám 18 a ideme spolu(iba my dvaja😊) do Paríža❤. On má už 19. Tak sa teším už za týždeň! Dnes po škole ideme na kúpalisko. O 16:00 sa tam máme stretnúť. Na kúpalisku je super. No zrazu začala pršať. Utekali sme iba v kraťasoch na autobus bolo to super. Doma sme si začali písať.
Xgirl: Ahoj
Xboy: Ahoj
Xgirl: Už iba týždeň
Xboy: Hej
Xgirl: Paríž je veľmi romantický;)
Xboy: Viem
Xgirl: Zzzzzz
Xgirl: Idem spať dobru noc
Xboy: Dobru noc
Som unavená. Idem spať keď mi zrazu zapípa mobil.
Kate: :)
Xgirl: Čo je?
Kate: Ty chodíš z Jackom
Xgirl: Odkial to vieš?
Kate: Jack to povedal Lukovi a ako dobre vieš z Lukom chodime. No proste Luke mi to povedal.
Xgirl: Aha ok
Kate: Paaa
Xgirl: Pa
Teraz idem spať aj keby napísal neviem kto.☺.😴. Tento týždeň bola škola úplne nudná Jack nebol v škole.😭. Bol chorý. Ráno na moje na rodeniny sa zobudím a v mojej izbe sú všeliake ozdoby, nápisy happy birthday a iné milé veci. Vstanem z postele a skoro zakopne o darčeky. Bežím za rodičmi a sestrou obímem ich a idem sa zbaliť do Paríža. Keď sa zbalím niekto zazvoní. Ten niekto je Jack prišiel pre mňa s taxíkom. Let je zatial super. Už sme v Paríži. Máme hotel vedľa eiffelovky🗼.
Túto kapitolu venujem Emmke V. aj keď nemá zatial wattpad páčia sa jej moje príbehy. Ďakujem Emuška 3.