(MultiMedia'daki Şarkıyı benim Dediğim Yerde Acın¡Rafet El Roman-Ezo▪Kalbine Sürgün)
A▪Dur'un Ben Bir Şişe Getireyim!
S▪Tamam Biz Seni Bekliyoruz :)
Ali'nin Oda'sı Büyük Ve Özel Olduğu Icin bir Köşe'de Puf'lar vardir.Hepsi O Puflar'dan Birtane Alir ve Odanin Ortasina Ceker.Hepsi Bir Yuvarlak Oluşturur ve Ali Şişe'yi Getirir.
T▪Ozaman Ben ceviriyorum
Herkes Onayladıktan Sonra Tuğce cevirir ve Savaş ile Emre'nin Arasında Kalır.Emre Sorması gerek...
E▪OOO Kardo,Doğruluk'mu Cesaret'mi?
Sa▪Kardo ben Seni Bilirim,ama ben yinede Doğruluk derim ;)
E▪Doğruluk Yani,Ihmm Tamam,Nazlı'dan Önce Kac Tane Sevgilin Oldu?
Savaş Öksürük Krizine Tutulmuştu.Herkez Kahkahlar'a boğulmuştu.Ama Savaş ve Nazlı Gülmüyorlar'dı.
E▪Hadi Kanka!
Sa▪Ulan Emre,Elime Düştün!Gelelim Soruya,Dört-Beş tane Olmuştur heralde.
E▪Tamam Ozaman,hadi cevir Bakalim Savaş Bey;)
Savaş cevirir ve Nazli ile Selin'in Arasına Kalır.Selin Sorur ve Nazli cevaplar.
S▪Canim Nazliciğim,Nasilsin Bügün,Neyse Doğruluk'mu Cesaret'mi?
N▪Tamam ozaman,kolay'dan Başlayalım-Doğruluk!
S▪Ihmm,Heh Buldum!Savaş'dan Önceki Sevgilin'in Ismi Ney?
Herkes "Ouuu" diye Ses cıkarır ve Nazlı bu Soru'yu Rahatlıkla ceyaplar ...
N▪Volkan,Selinciğim!
Selin cevirir ve Tuğce ile Kendi Arasında Kalır.Tuğce Seline Muzip Bir Gülüş yollar ve Tuğce Sorur...
T▪Kanka,Doğruluk'mu-
Tuğce Daha Sözünü Bitirmeden Selin Meydan Okurmuş gibi Cevaplar.
S▪Cesaret,Kanka !
T▪Tamam Ozaman,Ihmmm,Şimdi bir Doktor'un Yanina Git ve deki"Doktor bey Bebeğim Geliyor Yardim Edin"Diye bağir.
Herkes Tuğce'nin bu Dediğine Güler Ve Selin Odadan Koşarak Cıkar.Ali,Tuğce,Emre ve Diğer Ikiside peşinden Cıkar ve Selin Oynamaya Başlar ...
S▪Yardım Edin,Bebeğim Geliyor,aah,Sancim!
Herkes Gülme Krizine Girer ve Selin hemen Bağrir "Kacın Oda'ya,Koşun Koşun!"Herkes Gülerek Odaya koşar.Selin ve Diğerleri Yerlere yıkılır gülmekten.
A▪Selin,Gercekten cok Iyi'din -😂
S▪Tamam,Hahah,Susun,Bakın gercekten Altıma Yapacağım Gülmekten,Hahaha!
Bir 5 Dakikadan Sonra Herkes susar ve Şimdi Yine Selin cevirir.Sira Savaş ve Ali'ye gelir.Savaş sorur...
Sa▪ouuu,Kuzen,Doğruluk'mu Cesaret'mi?
A▪Tabiki'de Cesaret!
Sa▪Tamam ozaman,şimdi git bir Hemşire'ye Ve Evlenme Teklifi Et !
DU LIEST GERADE
ριδκορατ▪αζδεζ
Diversos》▪Şimdi Düşün'ün Bir Kız var Ardından Bir Manyak ama bir Okadar'da Yakışıklı bir Piskopat? O Piskopat Sizce Bir Mahsum Kızın Hayatını değiştirebilirmi? Veya? O Mahsum Kız'mı O Piskopat'ın Hayatını değiştirir.▪《