Kdo a proč !?

21 3 0
                                    

...Chvíli si se  mnou povídala postupně se mě opatrně ptal na otázky ohledně Petra. Zda Petr neměl nějaké spory nebo dluhy,nepřátele,kam často chodil a s kým se vídal."Bohužel o ničem nevím,jen vím že jednou za týden hrál s kamarády karty,s jakými , to vám už ale nepovím.Sama to nevím." řekla jsem a strašně mě mrzelo , že jim nemohu více pomoci.Detektiv bedlivě naslouchal a hltal každé moje slovo.Přitom si zapisoval do notesu.Jakmile dopsal poslední větu , poděkoval mi za rozhovor o odešel. Chvíli po odchodu detektiva za mnou přišel jeden ze strážníků a požádal mě , ať nastoupím do policejního vozu.Protože náš,nyní už jen můj dům, je nyní místem činu.Přijeli jsme na stanici a strážník mi nabídl kávu, zatímco mi zajišťoval ubytování v hotelu.Když ho našel , přidělil mi strážníka , který se mnou měl být přes noc a vyrazili jsme na hotel.

Další den mi volal pan Větvička.Něco zjistil.Prý se Petr zadlužil u jednoho z hráčů,když  potřeboval peníze na splacení energií,jinak by jim mohli přestat dodávat plyn a elektřinu."Proč mi to neřekl?" zeptala jsem se detektiva."Asi se cítil špatně a rozhodl se vás tím nezatěžovat."Pronesl detektiv.Bohužel to nebylo vše, když  už to vypadalo , že bude snadné dopadnout vraha mého muže,přišla další věc,která to ještě více zamotala.Pan Větvička mi sdělil , že také dlužil peníze dalšímu hráči,když se vsadili o peníze a on prohrál."Bože Můj" pomyslela jsem si.Petr mi stále opakoval že je vše v pořádku a žádné problémy nejsou.

Poděkovala jsem detektivovi , který mi zdělil vše , co chtěl a zavěsila jsem.Poté jsem se sesunula k zemi a opřela se o postel a začala vzlykat.Až teď mi docvaklo, že už Petra nikdy neuvidím a že jsem ho asi nikdy neznala.Najednou se ozvalo hlasité klepání na  dveře , které mě vytrhlo ze spánku.Uvědomila jsem si , že jsem únavou a pod tlakem usnula na zemi.Zvedla jsem se ze země  a šla otevřít dveře.Klepání stále neustávalo,tak jsem zakřičela : " Už jdu ! ". Klepání ustalo.Ale než jsem se došourala ke dveřím, vyšel z druhé místnosti hotelového pokoje strážník , který mě měl na starost a otevřel dříve než jsem došla ke dveřím.Byl to pan Větvička.Pozvala jsem ho dáll,Bohužel jsem mu mohla nabídnout  jen minerální vodu,jelikož jsem tu neměla absolutně nic.

Když jsme se všichni tři posadili ke stolečku v kuchyni,detektiv mi oznámil že našli oba dva podezřelé z vraždy.Pak ale ještě doplnil, že jen jeden z nich je živý.Podezřelý číslo jedna byl nalezen ve svém domě v koupelně oběšen.Zřejmě spáchal sebevraždu,protože se pravděpodobně  v  televizních novinách dozvěděl o  pátrání po vrahovi Petra Nováka.A na těle podezřelého nebyly žádné známky souboje nebo sebeobrany, takže vražda to asi nebyla.Podezřelý číslo dva ,kterému měl údajně Petr dlužit peníze za energie ,je pro jistotu ve vazbě a bude v následujících dnech vyslýchán.

Vražda v mém doměKde žijí příběhy. Začni objevovat