Celé tohle vyšetřování stěžovalo to , že na místě činu byl nalezen jen útržek látky,zřejmě nějaké dražší košile u vchodu do domu.Vrah zřejmě ze zmatku zavadil od kliku a roztrhl si košili.Pan Větvička si povolal skupinu agentů,aby prohledali dům podezřelého číslo jedna.Úkol byl jasný- najít roztrženou košili.Ale marně-nic nenašli.Okolo dvanácté hodiny jel pan Větvička vyslechnut podezřelého číslo dva,nyní známého jako Roman Ostrý
Pan Větvička se pana Ostrého otázala ,zda mohou prohledat jeho dům,ale na to začal pan Ostrý protestovat a vyvádět,že nic neudělal a že není důvod aby jeho dům prohledávali.To vzbudilo v detektivovi podezření a ihned po výslechu si šel sehnat povolení k prohledání domu,s tím už nic pan Ostrý nic neudělá.
Druhý den už strážníci prohledávali dům a zahradu pana Ostrého .Po několika minutách zjistili , proč pan Ostrý tolik vyváděl a odporoval.Měl k tomu jisté důvody.Jeden ze strážníků našel, ne moc dobře. uchované nelegálně držené drogy.Ještě k tomu byla v klimatizační šachtě nalezena hledaná košile.útržek se naprosto shodoval s košilí.U dalšího výslechu se už pan Ostrý přiznal, že i když mu pan Novák slíbil,že mu peníze vrátí,hned,jak to bude v jeho silách,nevrátil nic.To v něm vzbudilo agresi , jelikož byl pod vlivem ,již nalezených drog.Když kamaráda napadl a účinek drog už slábl, uvědomil si že mu vlastně ty peníze půjčil a věděl že mu je vrátí ,co nejdřív to bude možné.Petr byl poctivý a byli spolu dlouholetí přátelé.Jinak by na něho nezaútočil.Ale uvědomil si to pozdě."Tak a je to,konečně jsme dopadli pachatele a ten také půjde do vazby," pomyslel si pan Větvička.
Najednou ho z přemýšlení ale vytrhl křik strážníků,kteří už utíkali po chodbě stanice.On utekl.Asi 5 strážníků se za utíkajícím vrahem rozběhlo, protože on sám spoléhal jen na své nohy.Když už se zdálo že ho chytnou, ztratil se jim v davu lidí.V té chvíli dezorientovaní policisté , očima těkali po davu lidí a probíhávali mezi nimi. Když jeden z policistů zahlédl jedinou běžící osobu v davu a bylo mu ihned jasné že je to pan Ostrý.Křikl na své kolegy a sám se rozeběhl za pachatelem. Asi po 5 minutovém vytrvalém běhu a kličkování mezi obyvateli města , pachatele chytili.Rovnou mu nasadili pouta a vyčkali na příjezd policejních aut , do kterých nastoupili spolu s panem ostrým v zajetí a odjeli zpět na stanici.Bez dalšího otálení odvedli vraha do cely.
Po tomto nečekaném zvratu zavolala detektiv paní Novákové a vše jí oznámil.Při hovoru mu ale stále vrtalo hlavou proč se podezřelý číslo jedna -tedy pan Veverka oběsil. Když dohovořil s paní Novákovou, jel na stanici a tam se dověděl to,co potřeboval.Byl u něho později nalezen dopis na rozloučenou .V něm byla odpověď na všechny nezodpovězené otázky.Pan veverka byl několik let v dluzích a nedávno kvůli tomu přišel o přítelkyni.Také bylo zjištěno , že Petr nedlužil panu Veverkovi,ale pan Veverka Petrovi.To ho dovedlo k tomuto zoufalému činu."Konečně je případ uzavřen," pronesl pan Větvička s úlevou a šel za paní Novákovou.
Ptáte se jak skončily všechny postavy? Tady máte odpověď-paní Nováková byla po 2 měsících od vyřešení vraždy převezena do psychiatrické léčebny,detektiv Větvička se stal velice proslulým detektivem a pan Roma Ostrý byl poslán do vězení na 25 let za vraždu a nelegální držení drog.
***
Tak tady máte mojí školní práci. Je trošku kratší ,ale nesměli jsme přesáhnout limit asi 3 A4 stránek.Děkuji za přečtení a budu ráda za každy vote a koment.
*Love ya *
PS: Cca do poloviny týdne vyjde další díl Forever Young : Procházka 3/3
ČTEŠ
Vražda v mém domě
AcciónTato krátká detektivka je moje a byla napsána v rámci slohové práce z čj a chci se u ni s vámi podělit.Doufám že se vám bude líbit :)