Era o zi obisnuita de iunie. Toti eram cu gandul la vacanta si vara. Era o zi calduroasa in care oamenii stateau cu bauturi racoritoare in mana si leneveau pe terase. Eram enervati la culme ca trebuie sa mergem la liceu si pe acea caldura infernala. Acea zi a fost atat de lunga si plictisitoare incat, dupa ore ne-am hotarat ca eu impreuna cu alti 4 prieteni buni : Jimmy, Drake, Daiana si Clarice sa iesim in oras pentru a ne recreea.
Caracterizare
Jimmy era genul de baiat timid, moale si finut. Avea o piele alba si foarte sensibila. Cu toate astea, era un baiat dragut, cu ochii albastri ca marea si cu un zambet patrunzator. Buclele lui blonde si stralucitoare te faceau sa te indragostesti de la prima vedere de el.
Drake era un baiat extraordinar si foarte de treaba. Avea mereu glumele la el. Ochii lui negri si fata batatorita ii dadeau un aspect dur , dar el nu era dur, in ciuda faptului ca muschii ii acopereau intreg corpul de culoare neagra.
Daiana era una dintre cele mai bune prietene ale mele. Fara ea cred ca viata mea nu ar mai avea sens. Avea parul scurt si saten, iar ochii ei verzi si mari iti inspirau mila. Era o fata foarte sensibila, dar avea un comportament dur. Mentionez ca era intotdeauna alba ca varul. Ea impreuna cu Drake formau duoul mortal alb-negru, erau ca doi gemeni total diferiti din punct de vedere al aspectului, dar gemeni privind caracterul, in ciuda faptului ca se ciondaneau mai tot timpul.
Clarice, nu o pot descrie in cuvinte pe aceasta fata minunata. Era o fata timida de o frumusete spectaculoasa. Intotdeauna l-a placut pe Jimmy, dar niciodata nu a reusit sa-i spuna deoarece stia in adancul inimii sale ca Jimmy ma placea pe mine. Am incercat intotdeauna sa o ajut, dar sentimentele mele pentru el erau prea mari. Incerc tot timpul sa ascund acest lucru si sa-l fac sa dispara pentru a nu o rani pe Clarice.
Am ajuns acasa unde mama ma astepta cu masa plina de bunatati. Am luat masa si am urcat in camera mea pentru a alege cu ce ma voi imbraca. Am deschis dulapul si am rascolit prin el. Rascolind, am dat de o usa secreta. Nu stiam ca dulapul meu este atat de interesant. Il consideram doar o bucata veche de lemn. Cand am deschis usita eram intr-o stare de soc total. Acolo era cadavrul verisorului meu disparut de 3 luni. Vazandu-l plin de sange si cu o mana smulsa, am incercat sa tip, dar ceva ma oprea. Simteam o forta care plutea care plutea langa mine. L-am imbratisat pe varul meu plangand. Eram plina de sange pe rochia alba noua. Am lins sangele de pe bratele mele si am plecat dupa un cutit.Aveam o pofta ciudata de a injunghia pe cineva .Am luat cutitul si am inceput sa lovesc cadavrul, camera mica din interiorul dulapului meu era acoperita de o patura de sange. I-am taiat si cealalta mana pentru a arata mai bine. Mama mea striga :
- Jade, unde esti, scumpo?
Auzind glasul mamei am iesit din acea stare, m-am trezit la realitate. Vazand cutitul plin de sange in mana mea, am inceput sa plang. Nu stiam ce se intamplase in incaperea mica din interiorul bucatii veche de lemn. Am iesit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Linistita i-am spus mamei ca ies in oras cu prietenii mei. Mama m-a imbratisat si mi-a spus sa fiu acasa inainte de ora 22:30. Ne-am intalnit in fata blocului meu pentru a ne decide unde vom merge. Cu totii ne-am decis sa mergem la cafeneaua din centrul orasului, dar Drake fiind o persoana pusa pe rele si un aventurier convins, nu a fost de acord. A spus ca acea noapte vrea sa fie una palpitanta si de neuitat. Acesta a venit cu o alta propunere mai aventuroasa. El se gandea sa ne petrecem noaptea in cladirea parasita din cartierul "pierdut", (un cartier in care nimeni nu mai punea piciorul din cauza povestilor care s-au transmis prin viu grai mai bine de 50 de ani) pentru a arata tuturor oamenilor ca acolo nu se intampla nimic spectaculos si ca nu au de ce sa le fie teama. Am chemat un taxi pentru a ne duce pana acolo. Ne-a oprit in apropiere de cartier deoarece si acel taximetrist credea in povestea sinistra. Din zgomotul si luminile orasului, odata ce am intrat in acel cartier o linista profunda s-a napustit asupra lui. Era intuneric si parea ca nici o vietatea nu traia acolo. Am ajuns in fata cladirii. Cand am vazut-o eram cat p-aci sa ne intoarcem fugind deoarece acea cladire era cel mai infricosator loc din cartier. Am intrat in ea cu greu printre zidurile cazute. De fapt acea cladire uriasa nu era o casa, ci un fost liceu. Pe vremea bunicilor mei era cel mai bun di oras, dar ceva sa intamplase cu el, dar nu doar cu el, ci cu intreg cartierul. Nu stiam inca ce se intamplase acolo, dar eram porniti sa aflam adevarul. Nimic nu explica faptul ca in oras era o caldura infernala, iar in cartier era o ceata groasa ce semana cu spirite plutitoare. Aceasta este o mica parte din povestea pe care ne-a spus-o Drake. Nu am crezut acele chestii si am urcat la etajul 1 al liceului. Am intrai intr-o incapere uriasa. Ajunsi acolo, geamurile si usile s-au inchis subit. Toti crezuseram ca Drake ne joaca o festa, cum face mai tot timpul, dar toti ne inselaseram. Drake era cu noi dardaind de frica. In momentul acela, toti ne-am panicat si am impins de usi si ferestre. Am incercat sa spargem geamurile cu scaunele putrede din acea clasa, insa s-a rupt scaunul, dar fereastra tot nu s-a spart. Mda, scaune de "buna calitate". Am incercat sa strigam dupa ajutor, dar nimeni nu era prin preajma. Jimmy ne-a spus ca a vazut o fetita cu parul lung , peste ochi si umeri, imbracata cu o rochie alba sfasiata si plina de sange. Ne-a chemat pe toti sa o vedem, dar nimeni nu era acolo. Jimmy a spus ca a disparut cand ne-am apropiat noi si ne-a alungat de langa el spunand ca din cauza noastra nu va scapa de acolo. L-am linistit pe Jimmy, dar pe noi cine ne linisteste? Crezand ca Jimmy este bine, l-am lasat in pace. Am inceput sa facem planuri pentru a scapa din acel loc uitat de lume, dar vizitat si locuit de lumea de dincolo. Jimmy nu spunea nimic, ochii lui rosii ne-au dat de gandit. Jimmy era cel mai inteligent dintre noi toti, fiind olimpic la toate materiile, asa ca ne-am dus sa-l intrebam daca are vreo idee. El a spus cu un glas profund, apasand pe sunete sa-l lasam in pace. Ne-am intors cu spatele la el pentru a-i indeplini dorinta. Nu-l mai vazusem niciodata asa, niciodata nu s-a comportat asa cu noi, ceea ce ne-a facut sa credem ca si-a pierdut mintile. Deodata un zgomot puternic s-a auzit de pe holul liceului. Ne-am intors speriati pentru a vedea ce se intampla. Cand ne-am intors niste sange a tasnit pe noi, dar de unde...?
Sper sa va placa. Voi continua.
CITEȘTI
Cartierul demonilor
Mystery / ThrillerCine a spus ca demonii nu pot iubi, nu pot trai si nu pot suferi? Insa, in aceasta povestire, ei arata acest lucru intr-un alt mod decat o fac oamenii. De-a lungul anilor au rapit multi adolescenti care nu le-au oferit iubirea de care aveau nevoie...