Ben Yagmur,17yasindayım en sevdiği renk siyah, normal siradan bir kizim.Şu an okul servisinin içindeyim,okula gidiyorum,okulumu seviyordum,ama hayir inek değilim.zaten okulumu sevmemin amaci birçok arkadaşımın olmasıydı.tabi birde en sevdiğim arkadaşım vardı.Bahar...onu gerçekten çok seviyordum.o benim arkadaştanda öteydi.okula geldiğimizi farkedince herkes inmeye başlamışken bende ayağa kalkıp inmek için beklemeye başladım. Okulum öyle kolej filan değildi.normal orta düzeyde bir lise.sinifima girdiğinde bahari gördüğümde koşarak ona sarildim.oda bana sarilmısti.cantami sirama koyduktan sonra diğer en çok sevdiğim arkadaşlarım akgül,fatma,yagmur ve beyzanin yanina gittim.Ders başlayana kadar onlarla konuştuk.Hoca gelince bahar ile beraber siramiza geçtik.beraber oturuyorduk.Akguller bizim 3 sira arkamizda oturuyorlar.Dersiniz ne yazik ki, matematikti.Aslinda benim matematigim iyiydi.Ama ben fazla calışmıyordum.Yinede sinav notlarim 70-90 aralarda olurdu. Bahar,matematiği yapamaz ve sevmezdi.Ama onunda sozeli çok iyiydi.Sinavlarda hep kopyalasirdik.Ben aslinda hocalara yakalaniriz diye biraz korkardim.Fakat bahar en ön siralarda otursakta,herkesin korktuğu hocalarin dersinde bile kopya çekmekten hic korkmazdi.cesaretine hayrandim doğrusu.
Matematik hocamiz ülkü hoca tahtaya yeni bir soru yazarken bende defterine soruyu yapmaya başladığımda ise Bahar kafasını uzatmış defterime bakıyordu Baharı böyle görmek beni gülümsetmişti. Soruyu yapmayı bitirdiğimde ise Bahar bana yine her zamanki gibi sen olmasan ne yapardım ben aşkım dedi Ben de ona gülümseyerek karşılık verdim Evet biz birbirimize hep aşkım derdik ilk Duyanlar biraz şaşırır gülselerde biz hiç önemsemezdik.Nihayet 40 dakikanın sonunda Tenefüs zili çalmıştı. Bahar ile beraber önce okulun kantine indik, Biz de artık bu alışkanlık olmuştu her gün ilk tenefüste kantine gider alacaklarımızı aldırdık kantinde sıranın bize gelmesini bekliyordum bekliyordum bekliyordum. Bu sırada ben arkama dönüp baharı bir şeyler anlatmaya başladım cunku cok sıkılmıştım biraz biseler konusarak Bahar sıranın Bana geldiğinde söylediğinde önüme döndüm ki, Keşke dönmeseydim.Çünkü boyu benden biraz uzun olan Bana göre çok yakışıklı ve tatlı bir çocukla burun buruna geldim kendimi biraz ağır çekimdeymişim gibi hissettim Ben çocuğu çocuk bana bakiyordu. Ben resmen buz istemiştim. Ben çocuğu suratına aval aval bakmaya devam ederken çocuk arkasına dönüp ilerlemeye başladı ben arkasından hala ona bakıyordum Bahar Hemen yanıma geldi çok sinirlenmişti Çünkü o hiç kimseyi kıskanmasına rağmen beni kıskanıyordu Ben ise kantinde işimiz bittikten sonra Bahar ile beraber bahçede dolaşmaya başladık Bahar birşeyler anlatıyordu ama, benim aklım çocukta kalmıştı...gercekten tatliydi bunu bahara diyemezdim cok kizardii artık bu çocuklar takılmaya karar vermiştim Evet evet o çocuğu kendime aşık edecektim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cok Uzaksın Bana
Aléatoire17 yasindaki bir kiz hic bu zamana kadar bir erkekle cikmamis ve hoslanmamis.Erkeklerden nefret eden bir kizin hikayesi" kantin sirasinda hic beklenmedik ask yada ask sandigi yada ask diyebiliriz...Aslinda tam olarak bilinmiyor..Ask mi yoksa bir...