Denní věštec...to už je OUT! Přinášíme vám novinku, nejlepší časopis pod sluncem... Smrtijedský týdeník!
Takže milí čtenáři, dnes tu je článek o jakémsi mudlovském zábavním parku který se jmenuje "Maťjejská pouť". (Překlad tohoto slova nám není znám, Gůgl překladač nám nepomohl).
Zrovna jsem já, redaktorka projížděla ty mudlovské sociální sítě jako Fejsbůk a narazila jsem na tu "pouť" ihned jsem to sdělila našemu pánovi a ten rozhodl, že se tam ihned vydáme abychom zase o trochu víc poznali mudlovský svět.Když jsme se přemístili, všichni se na nás vyděšeně dívali... jedno malé dítě se rozbrečelo, když kolem něj Pán prošel, a nějaká žena šíleně zakřičela "Pane bože, to je Fantomas!" A utekla.
Když jsme se dostali ke kase, ten divný mudla po nás chtěl nějaké k-koruny. (Divné to mudlovské názvy), použili jsme na něj Crucio a tak nás pustil.
Zjistili jsme, že na té pouti je spousta takových prapodivných přístrojů.
Rozhodli jsme se je vyzkoušet a tak jsme šli nasednout do nějakého kusu kovu (mudlové tomu údajně říkají "autíčka").
Po chvíli k nám přiběhla nějaká mudla a taky po nás chtěla ty jejich koruny. Opět jsme to vyřešili kletbou Crucio!
Potom jsme v tom autíčku jezdili a vráželi do malých dětí v autíčkách. Byla to veliká zábava.
Nějaký spratek nám ovšem pořád ujížděl, což nás rozzlobilo a tak jsme ho zabili Avadou! Ostatní mudlové začali křičet a utekli.Jako další jsme přišli k nějakým sedátkům zavěšených na řetězech (tamější mudlové tomu říkali "řetízkáč").
Pak se to začalo velice rychle točit a zatímco malé dětičky vřískaly nadšením, já a Pán zla jsme zezelenali.
Po té smrtojízdě jsme si museli na chvíli sednout.Přiběhl k nám nějaký kluk a začal se hrozně smát "Pane, proč nemáte vlasy?" Zakřičel na Pána zla.
Pak si utrhl kus nějakého růžového obláčku na tyčce (údajně "cukrová vata") a nalepil to Pánovi na hlavu.
Pán zla, velice rozzuřený chlapce chvíli mučil a následně zabil.
Potom se snažil sundat z hlavy tu divnou růžovou věc, ale nešlo to.Najednou se k nám přiřítili dva takový chlápci, s vestami na kterých bylo napsáno "POLICIE", z čehož jsme usoudili, že jsou to opraváři polic.
Začali na nás něco křičet a potom vytáhli želízka. Snažila jsem se jim vysvětlit, že nepotřebujeme opravit polici, ale pořád něco breptali a tak jsme se museli přemístit.Takže naše hodnocení tohoto výletu? Mudlovský svět a hlavně ta Maťská pouť je prostě blázinec.
A navíc se chudák náš Pán doteď snaží z hlavy sundat tu růžovou divnost.Článek napsala redaktorka: Unicorn