Dau să spun ceva, dar... Luke deja stă întins pe jos. Cum a...
-Stai linistită! Vei fi în siguranță cu mine ca director!
L-a ridicat pe Luke de pe jos, cred că e inconștient, si i l-a dat unui gardian să îl ducă la el în cameră.
-Deci, vorbeam despre Luke. Ti-a făcut ceva?
-Păi... ăăă... îmi frec ceafa neștiind cum să o spun... m-a cam violat...
-Doamne!
-Dar lasă-l! Eu...
-Păi tu te-ai îndrăgostit de el, nu?
-Cam aşa...
-Păi si dacă ai fi cu el, crezi că s-ar purta frumos cu tine?
Serios? Despre asta vorbesc eu cu un băiat?
-Păi...
-Să stii frumoaso, că tu nu meriți ceea ce îți face el! Se ridică de pe scaun si vine spre mine.
Oh, nu! De ce toți directorii se îndrăgostesc de mine?
-Nu ne îndrăgostim de cine vrem! Ci de cine vrea inima! Si dacă tu te-ai îndrăgostit de Luke, trebuie să lupți pentru a îl avea! Stiu că poate fi greu, dar trebuie să îl faci să îşi dea seama de ceea ce simți pentru el!
-Mulțumesc mult! Pentru sfaturi!
-Cu plăcere!
-Eu plec!
-Ai grijă de tine!
-Pa!
-Pa.
Nu pot să cred! Chiar are dreptate! Mai de grabă mă indragosteam de el! Dar vorba lui: ,,Nu ne îndrăgostim de cine vrem! Ci de cine vrea inima!'' Off, inimă bleagă ce eşti!
Merg pe hol, si mă ciocnesc de cineva. E... Luke?
-Scuze! Spun sec.
-Aaa, păpușă! Îmi era dor de tine!
-Stii ceva, Luke? Nu am chef de glumele tale, da?
-Ce vrei să zici?!
-M-am săturat să mă iei peste picior, mereu! Stiu că sună ciudat, dar m-am îndrăgostit!