Koleje

2.2K 212 20
                                    

Do školy se dostanete po hadích jednorožcích. Pomocí těchto stvořeních se dostanete před obří černou bránu, na které je zelenými smaragdy vytvořen nápis Vítejte v Neštovicích!
(Kvůli bezpečnosti je hrad ve vzduchu.)
Když se brána otevře, uvítá vás učitel a zavede do Voldíkovi síně. Zde jsou dva stoly pro studenty a jeden v čele. Dveře jsou v rohu, protože hned vedle dveří je pódium. Na pódiu se pak zjistí vaše kolej. A jak? V rohu pódia je terárium s Naginim. Pokud jste opravdu odevzdáni Pánovi zla, necháte si ho nasadit na ruku a on potom poleze buď k Hadičkovu stolu nebo ke stolu Chytrého Voldíka. Asi si myslíte, že je to nesmysl, ale Nagini je rozmýšlivý a odhadne vás okamžitě.
Koleje jsou kapitola sama o sobě. Proto jsou tady taky vysvětlivky:

Hadiček:
Kolej povahy bojovné. V Neštovicích platí heslo Dnes uvažuj, zítra konej. Znamená to, že máte nejdřív myslet. V této koleji býváme učeni bojovným dovednostem a uměním.

Chytrý Voldík:
V této koleji si procvičujete vědomosti. Pilujete mozek a ostatní. Tímto nechci říct, že když skončíte v Hadičku, budete tupý jak poleno. Pouze musí být rozestavěná dobrá formace.

Shrnutí:
Z Neštovic vychazíte jako Smrtijed. Ať už skončíte v kterékoli koleji, Pán zla je navrhl tak, aby měl v armádě jak géniuse, tak bojovníky. Proto nesuďte ostatní podle koleje - jinak budete souzeni taky.

A máme tu druhou kapitolu! Test o tom, v jaké jste koleji dám v příští kapitole, protože jsem v Plzni a neměla bych výsledky testů. Vaše Anez✒

NeštoviceKde žijí příběhy. Začni objevovat