Vol II . I COME BACK.

1.8K 74 17
                                    

-Piticilor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Piticilor..acum la masa ...Elisa , Andrew ..opriti-va din alergat si haideti o data la masa . Bine mici mei mucosi va prind eu.

-Mamiii nu ne prinzii..nea nea n nea nea neaaaaa.

Au trecut 3 ani de la casatoria mea cu Wiliam. Parinti mei au murit acum cateva luni intr-un accident aeronautic cu avionul. Dar nu prea am avut timp sa ma doara fiindca am avut doua ghiulele zambarete si fericite langa mine. Care imi inviorau diminetiile.

Noi suntem o familie de afaceri. Detinem aproape 50 la suta din magazinele din raza Tokyo-Berlin-America asta indiferent de ce tip este.

-V-am prins . Acum hai la masa...ca de nu ..nu va mai dau ciocolata.

-Nuu mamiii mancamm acumm! spun la unison pitici mei

Noutati in viata noastra personala..nu prea avem.

La cat de radioactivi sunt copii mei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


La cat de radioactivi sunt copii mei...mie mi-ar trebuie peste 50000 de energizante ca sa pot alerga dupa ei pe cat e ziulica de lunga. Un cazul lui Wiliam...el alearga se joaca cu Elisa si Andrew mai ceva ca un pustan.

Am o familie perfecta. In cateva zile va trebui sa merg la un spital renumit in San Diego, pentru ca am o tumora care trebuie extirpata...este ceva genetic .

Adica , ma refer ca de deceni ,ani si secole intregi familia mea a avut boala asta..

Din cate am citit nu este ceva wow si nu e nimic de speriat daca nimeni nu a murit pana acum..dar pot fi eu prima. In fine

Dupa ce i-am pus pe mici mei ticalosi la masa , l-am sunat pe Wiliam sa il intreb daca a cumparat biletele.

Inceptul conversatiei**

-Alo iubire!

-Buna dragule! Ce faci ?

-Mai am cateva dosare de completat si dupa plec de la birou ,ma duc pe la cofetarie ca sa le iau un tort copiilor.

-A perfect ! Acum i-am pus sa manance ... Sa sti ca au energia ta. Asta e clar.

-Pai de unde crezi ca au venit.

-Nebunulee!

Sfarsitul conversatiei**

-Maaamiii, Andrew mi-a pus castronul de ciorba in caaapp..

-Ce-a facut ?! Andreww!

-Mami daca ma supara , imi tot spunea ca nu o sa am nici o iubita !!

-Oh..deci asa da...ei bine...nici ea nu are voie sa aiba un iubit . :)

-Ce nuuu...mamii nu e corect.

-Hai hai gata amandoi. Andrew tu termina mancarea iar eu ma duc sa ii fac o baie Elisei. Sa stai cuminte! Hai Elisa.

Am niste copii atat de suparaciosi dar partea buna este ca arata ca doua bomboane prea dulci atunci cand se cearta.

I-am facut baie Elisei si acum ii impletesc parul blond si usor buclat la capete , are tenul alb, usor deschis si mat iar buzele sunt de un rosu arzator ...ce sa mai zic despre genele ei ..sunt lungi si negre...e o micuta perfecta.

-Iubitoo am ajunss !

Elisa imi sare din brate si fuge la intratrea in vila.

-Tati ,tati!!

-O printesa mica vino aici !

-Tatii, eu am fost barbatul casei cat ai fost plecat !!

-Asa te vreau Andrew! Tare ca un stalp si frumos ca soarele.

VOL. II Scoala De CorectieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum