Cititi
La
Sfarsit!
Reveniree surprizaa!!Shit life.... Nu mai puteam eram atat de nervoasa incat puteam sa distrug toata planeta, cum sa ma de-a afara din casa dupa toate cele intamplate.
El crede ca doi copii sunt extrem de usor de sustinut si iubit. Nici nu il intereseaza de educatia lor. Doar culege roadele mele, prostul, handicaatul, sot ratat.Azi in cat suntem...stai...maine e ziua noastra de cuplu. Fraierul. Sa vada acum daca ma mai recucereste.
*BIIPP* *BIIIPP*
Cee acum ma si suna!??Handicapatulleeee, tip in gura mare in masina. Uppss, am uitat ca am geamurile da-te in jos
.. Imi pare rau de timpanele celor de afara.Eu nustiu ce l-a apucat. Pur si simplu am incercat sa ii fiu o buna prietena , sotie etc. Dar tot eu sunt de vina ca el nu ne stie data de cununie , fraiereeeee.
*Perspectiva fraierului*
In cat suntem astazi... Tana na... Astazi e in 16.. Pai si ziua noastra nu e pe 17.. O nu nu nuuuu.. Ce naiba o sa ma fac? Am gresit enorm. Sa o sun dar nu raspunde.... Cat de stupid ca fiu ca sa incurc datile de nastere!!!
-Copii, ma duc sa o gasesc pe mama!!
-Da tata, intre timp pregatesc masa.
-Ok! Iubita mea fataa...esti acasa?
-Tata!! Du-te aduti curva inapoi si lasa-ma in puii mei in pace, ce Dumnezeu !!
-!! Daca ii mai spui asa mamei tale..o sa..
-Ce?Ma omori,sechestrezi?
-Ma duc sa o caut! Vorbim noi dupa intre patru ochi!Unde o fi margareta mea.. Ma urc in masina si imi aprind radioul..in speranta ca o sa ma mai calmez cu ajutorul muzicii
"Anunt de ultima ora , un Bolid Albastru de lux cu numarul de inmatriculare KG56Y a avut un accident grav, in masina se afla doar o persoana care a fost grav ranita , intre timp masina a luat foc. Din fericire nimeni nu a patit nimic grav. Doamna accidentata in masina nu avea acte de identitate , asa ca nu a putut fi recunoscuta. VA RUGAM SA VENITI LA SPITALUL INTETNATIONAL L'KUIT DIN CENTRUL ORASULUI.... REVENIM IN CONTINUARE LA LISTA DE MUZICA... "CEEE!! PORNESC CU MASINA IN GOL SI MA DUC LA SPITAL. E NUMAI VINA MEA!
Neata, buna seara, buna ziua, nustiu cand citesti asta, intr-un final am revenit!! E vara si am sa postez o data pe saptamana cate un capitol.
Daca aveti nedumeriri in legatura cu ceva sau nu intelegeti povestea noua, lasati intrebarile jos.
CITEȘTI
VOL. II Scoala De Corectie
RomanceAceasta carte este continuarea primului volum . Citire placuta. Tin la mentinoarea greselilor de gramatica care vor fi corectate de abia la sfarsitul acestei carti. Va multumesc pentru sprijin, noua generatie la aattaac!!