5.Inapoi , la mine ...te rog

876 69 51
                                    

Plec in goana la spital , nu am nici un gand inafara de acela "Daca a patit ceva grav"

Cobor jos din masina ,intru pe coridorul alb cu targi si oameni plangand ,merg la receptie incercand sa par dur dar fara nici o reusita, o lacrima isi face aparitia pe fata mea . Vad o doamna destul de in varsta , iar, in fuga ma trantesc de biroul batranici :

- Unde e ea?

- Care "ea"? spuse cu un glas linistitor.

-Femeia care a facut accident cu un bolid albastru si nimeni nu o recunoaste! Va rog repede.. spun dintr-o singura suflare

-A,domnule , trebuia sa imi spuneti din prima aceasta inforamtie , este la reanimare sala numarul 59 , etajul 6 , dar mai intai ,trebuie sa imi spuneti gradul de rudenie si trebuie sa va fac o programare daca doriti sa o vedeti .

-Du-te dracu! Ma mir cum nu ma stii! pufui in sictir si o iau spre , unde a zis? A,da..

In urmatoarea secunda iau liftul si dus am fost. Merg pe holul rece ,iar  pielea de gaina nu inceta sa dispara , aveam o presimtire rea , stiam ca din cauza mea toate astea sau intamplat . Daca nu eram eu ... Uite . Camera 59,intra mai repede porcule ce stai ??

Deschid incet usa , si o vad , este ea. De ce atatea fire legate ? De ce atatea aparate? De ce? Numai asta auzeam in capul meu . In coltul drept din spatele meu isi face aparitia un domn inalt , imbracat cu halat , probabil era doctorul , avea un tetoscop si o tava cu niste pansamente inbibate in sange. Orice dar numai sangele ei nu voiam sa fie acolo. Dar , eram mai mult ca sigur ca acea cascada rosie era din iubita mea.

-Buna ziua . Sunteti o ruda a acestei persoane ?

-Da sunt sotul ei , ea e sotia mea !

-A ,va rug..

Nici nu il las sa isi termine propozitia ca incep

-Cum e ? Intr-o saptamana vine acasa ? E treaza nu? Ma aude ? Asa-i ..

-E ... , spuse medicul dar in urmatorul moment eu il intrerup cu fraza mea.

-Stiam eu , e bine . Nu mi-ar face una ca asta . Nu m-ar lasa  . Nu ea.

- Domnule, zise barbatul cu parul carut si ochii albastrii, este o situatie complicata ,a pierdut mult sange . Dar acum , din fericire va pot spune ca este stabila ,pentru a fi siguri ca nu se va intampla ceva mai grav , i-am indus o stare de coma . Cu toate asrea ... Are 50% sanse sa traiasca si 50% sanse sa moara. Datorita impactului suferit ,o parte din caroseria masinii i-au strapuns picioarele , asa ca in cazul in care se v-a trezi v-a ramane paralizata de la partea abdominala in jos.

-Va rog sa imi spuneti ca dumneavoastra glumiti!! ma reped spre gulerul nemernicului aceluia ,ce ii dadea sotiei mele cele mai crunte diagnostice. Cur imputit! Ai grija! Ai grija! Daca nu iese vie rastorn spitalul cu acoperisul in jos! Clar!?

-Sincer , si eu a-si dori sa spun ca glumesc dar nu este asa , acesta este adevarul, se retrage din stramtoarea provocata de mainile mele in jurul gatului sau.

-Este numai vina mea daca nu eram eu..  ma asez in genuchi , tragandu-ma de par . Cum am putut, cum!

-Domnule ,nu trebuie sa va invinovatiti..totul o sa fie in regula .

- Asa sper si eu, o sa fie.



*DUPA 20 ANI*

Inca vin sa o vizitez in fiecare zi , acelasi chip bland , aceleasi costite auri.. in fiecare zi , astept , si te astept pe tine iubire , sa te trezesti , sa imi sari in brate , sa ma bati pentru ce ti-am facut . Uite in ce hal am ajuns doar din cauza unei prosti. Daca imi poti auzi gandurile ..sa stii ca Elisa s-a facut mare si frumoasa , ca si tine . Doar ca..ei bine ..este cunoscuta in tot orasul.. nu intr-un sens bun. Este cel mai cunoscut diler de droguri de prin tara , suceste mintile oricarui barbat si nici nu iti poti lua ochii de pe ea. Spre mirarea mea a terminat toate cele 12 clase si a dat la Oxford , unde vaneaza alti profesori si baieti cu care sa poata sa interactioneze.. iar cand vreau sa ii spun ceva sau pur si simplu  sa incerc sa  ii dau un sfat parinteste imi aminteste de tine si de greseala pe care am facut-o. Si cat despre Andrew, fac o pauza,  este la fel de frumos si destept pe cat il stiai tu. Daca nu era el.. cred ca ajungeam in pamant pana acum. Este un adolescent responsabil. Are o iubita si isi doreste sa isi intemeieze o familie , era sa iti spun ca e in top 5 bancheri din tara . Sunt mandru de ei, ignorand ocupatiile si programele lor.. cand ma uit la ei te vad. Pe tine .  Intoarce-te inapoi cat mai repede.

*Biiiiiiiiippp*Biiiiiiiippppp*

Aparatele o iau razna , fiecare scotand un zgomot infernal. Nu e bine.

-Doctoreee ,se intampla ceva ! Veniti repede ! zbughesc pe cat ai clipi din scaun ,zburand spre doctor.

In urmatoarea secunda intra medicul.

-O nuu o pierdem . Iesiti afara ! Asistenteleeee aici . Soc 60 v!

Nu te pierd..daca pleci vin si eu. Nu te las..mergem amandoi. Te iubesc..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 01, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VOL. II Scoala De CorectieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum