SEVGİLİLER GÜNÜ'NDE

86 7 8
                                    

Bu gün günlerden 14 şubat yaniiii. Sevgililer Günü çok heyecanlıydım acaba Hakan bana ne hazırladı ki
Gayenin telefonuna Hakandan mesaj gelir;
Günaydın hayatımın güzeli. Bügün saat akşam 10.00 da seni kapından alacağım okulda görüşürüz.
Evet bugün okul vardı. Uff hem de 5 saat anlaşılan canım çok sıkılacak. Hemen hazırlandım ve okula gittim. Okulun kapısindan girdiğimdeki manzara hep aynıydı yok yaa farklıydı ama herkesin yaptığı şey aynıydı. Erkekler ve kızlar yani sevgililer birbirlerine hediye veriyordu.
-Vayy be bu okulda da sevgilisi olmayan kimse yokmuş.
Bir anda arkamdan biri gözlerimi kapattı. Ve bana sımsıkı sarıldı. Kim olduğunu anlamıştım bile çünkü o benim hayatımın aşkıydı onu hiç bir an bile aklımdan çılaramıyordum ki!
-Hakan aşkım çeksene ellerini gözlerimden
-Günaydın bebeğim
-Sanada aşkım evet saat 10.00 meselesini bir açığa çıkaralım bence
Ben neden olduğunu biliyordum ama yinede olsun. Bir sorayım dedim işte ve hakan da ellerimi tutarak
-Sürpriiz dedi.
Ben de ellerini aldım ve kalbime koydum
-Ne kadar heyecanlıyım bir bilsen.
-Al benden de o kadar aşkım.
Ben de biraz şirinlik yaparak
-Sen bana aşkım mı dedin hem de kekelemeden
Hakan sanki bir çocuk gibi utandı. Ayy ben ona kıyamam yaa sahi ben size hangi bölümü okuduğumuzu söylemedim. Biz hepimiz aslında beyaz perde için çalışıyoruz. İrem ve ben tiyatro bölümü 2. Sınıfı okuyoruz. Hakan ile Berk ise modellik bölümünde aslında modellik bölümü diye birşey yok biliyorum ama zengin bir aileleri oldukları için iş olarak onu yapıyorlar ama onlar da tiyatro bölümü 3. Sınıfı okuyorlar.
Ve bugün de okulumuzu temsil etmek için bir tiyatro oyununa istemsiz bir şekilde katıldık. Ama yine de olsun bu gün benim moralimi kimse bozamaz. Evet ben bunları hayal ederken dersler su gibi akarcasına bitti. Ben akşamı bir an aklımdan çıkaramayıyordum, düşünürken Hakan arkamdan sinsi sinsi gelerek gözlerimi yine kapattı. Ve alnımda öptü. Ben niye bu çocuğu çok seviyorum anlamıyorum. Aklınızda bir soru işareti olduğunu biliyorum gerçekten yaa ben dün saati neden kurduğumu tamamen unutmuştum.
-Gece için ne giyeceğim bilmiyorum hemen alışveriş yapmalıyım.
Hakan bana şaşırarak baktı ve yine masum bebek gibi gülümsedi. Ve elimi bir anda kaptığı gibi koşmaya başladı.
-Hadi gel!
-Neden kaşuyoruz sevgilim?
-İştee seni bir yere götüreceğim😉
Allahım neye uğradığımı şaşırdım. Ve beni çook güzel bir mağazaya getirdi ve bir kadına mağaza yöneticisi kadına sarılarak "ANNECİĞİM " dedi.
Hakan bana dönerek elimi öptü.
-Ve bu güzeller güzeli kadın da benim annem! Aşkım. Dedi
Hakan
-Anneciğim bu yanımdaki melek benim aklımı başımdan alan Gaye💓
Hakanın annesi bana gülümseyerek baktı.
-Aaaa canım demek benim oğlumun aşkı sensin.
Hakana dönerek
-Eee genç adam sorun nedir?
-Anneciğim mâlumunuz bugün Gayeyle akşam üstü bir yemek yiyeceğiz. ve Gaye de giyecek bir şeyler almak iştiyormuş. Ben de kaptığım gibi getirdim. Anneciğim biraz yardımcı olurmusun?
-Tabiki hayatım Gel hadi Gayeciğim.
Yani bence Hakanın annesi gayet iyi biri gibi görünüyoru elbiseleri gösterdi aklım başımdan gitti, bir anda hepsini alsım geldi ama imkansız gibiydi, ve denemeye başlamıştım her elbise giyişimde hakan benim fotoğrafımı çekiyordu.

Yani bence Hakanın annesi gayet iyi biri gibi görünüyoru elbiseleri gösterdi aklım başımdan gitti, bir anda hepsini alsım geldi ama imkansız gibiydi, ve denemeye başlamıştım her elbise giyişimde hakan benim fotoğrafımı çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SON GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin