AKŞAM YEMEĞİ

207 7 5
                                    

Gaye çok güzel olmuştu artık akşam yemeğine hazırdı Hakan da her zamanki gibi çok şekil giyinmişti. Gaye taksiyle lokantaya gelmişti ama lokantada Hakan dan başka kimse yoktu. Gaye "bu işte bir iş var" dedi. Hakan Gaye ye el salladı. "burdayım" Dedi. Gaye çok şaşkındı sebebi ise yemek masasının üzeri çok romantik bir şekilde donatılmış, etraf loş bir ışık ve lokanta sanki ikimiz için kapatılmıştı. Bu durumu hâlâ kavrayamamıştım.ama tek anladığım şey Hakanın beni sular seller gibi sevmesiydi. Hakan ne istersin diye sordu ben de sen ne istersen onu dedim çünkü buranın nesi daha güzel bilmiyordum aslında böyle bir ortamda daha önce hiç bulunmamıştım. Hakan aslında ben senle önemli yani bizim için önemli bir konu üzerine konuşmaya geldim. Dedi
-Önemli konu ne peki,
-Gaye ben aslında nereden başlayacağımı bilmiyorum...
Hakan Kekemelik duruyordu ben biraz yardımcı olmak istedim ama yapamadım hr neyse ben hâlâ Hakanı arkadaş olarak görüyordum ve az da olsa bu bana koyuyordu. Hakan sanırım kendini toparlamıştı.
-Gaye ben hiçbir zaman seni arkadaş olarak görmedim seni... yaaa seni seviyorum işte hâl ve tavırlarımdan anlamıyormusun. Ve seninle bir yuva kurma hayali etmişim her zaman...
Hakan delirdi sanırım çok acayip hissettim kendimi. Bu olay büyükannemin vefatından sonra bir saçma geldi bana daha kendimi yeni toparlamıştım,yani Hakan a ne cevap vereceğim hiç düşünemedim. Doğrusu bu olayı biraz da midem almıyordu Hakan la arkadaşım İrem in arasını yapan ben şimdi ise Hakan la kendim olamazdım.
-Hakan ben şimdi ne diyeceğimi bilemedim sakın beni yanlış anlama olur mu ama bana biraz süre tanı.
-peki bu konu şu anlık kapatıldı hem bu arada sen şok şeker olmuşsun Maviş elbise ve siyah ayakkabıların çok güzel durmuş, bir de saçların çok hoş sanırım biraz modaya anlıyorum hehehe gülmüştük. Gerçekten de Hakan beni şaşırttı. Modan anlayan erkek falan hihihi akşam yemeği de güzel geçmişti. Yemek bitimi Hakan beni evime bıraktı. Bu son 1 ay içerisinde yaşadığın en iyi andı büyükannemin acısı hiç bir zaman geçmeyecekti ama artık hayata gülmek te gerekiyor bazen...

(!Umarım beğenmişsinizdir beğendiyseniz aşağıda gördüğünüz yıldız butonuna basın lütfen 😊 hepinizi çook seviyorum!)

SON GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin