1

13 3 1
                                    

Ležím na tvrdé posteli a koukám na olupující se stěny našeho malého pokoje. Nechutná béžová barva - barva naší série - mi leze na nervy. Je úplně všude. Školní uniformy, vlajky, úřední papíry, to všechno má tuhle barvu.
V našem malém pokoji bydlíme 3 dívky. Já - Lynn, Sarrah a Jade. Neustále o sebe zakopáváme, rušíme se navzájem a nemáme chvíli klidu. Náš plesnivějící pokoj zapáchá i když v jednom kuse větráme. Tento týden vyjímečně funguje světlo. A včera tekla chvíli voda.
Ano, takhle bydlíme. A to rodiče každé z nás platí za nejluxusnější ubytování, které v sérii AC-03 seženete.
Slyším Jade, jak vzlyká. Dnes brečí od pozdního odpoledne, ale neptala jsem se co jí je. Když můžu, tak se s ní nebavím. Neustále potahuje, smrká a vzlyká, což mě rozčiluje. Nedokážu kvůli ní usnout. A to zítra vstávám jediná z holek brzy.
Za oknem slyším zvuky obrovských nákladních vlaků. Jsou naloženy vším, co je potřeba k životu. A všechno - jídlo, vodu, oblečení, léky - všechno to odváží do jiných sérií.
Naše série se nazývá AC-03. Existují ještě další dvě, možná tři další série, ale o těch nic nevíme. Žijeme tu uzavřeni v bublině, okolní svět je nám nepřístupný.
Existuje pouze 5 lidí, kteří ví o tom, co se děje tam venku. Mají kontakt s ostatními sériemi, mají příležitost se tam dostat. Nikdo z nás neví, kteří jsou ti vyvolení. Mohla by to být Sarrah, mohla by to být moje máma, kdokoliv. Ale to je přísně tajné.
Kolují dokonce historky o tom, že ani těch pět vyvolených, říkáme jim u nás Velcí, o sobě navzájem neví.
Naše série funguje jako zásobárna dalších sérií. Cokoliv jim chybí, to se vezmou od nás. Nevíme co dělají lidé v dalších sériích. Ale my děláme vše. A od nás se pak bere...

If Not UsKde žijí příběhy. Začni objevovat